שלום

מדורדסת

New member
שלום

יש לי בעיה בפתיחת המסרים. לוקח המוון זמן ולעיתים רק אתחול המחשב פותר את הבעיה. מה ניתן לעשות? כבר פניתי לתפוז משוב ואמרו לי לפנות אליכם.
 
למעלה