שלום יש לי בעיה בפתיחת המסרים. לוקח המוון זמן ולעיתים רק אתחול המחשב פותר את הבעיה. מה ניתן לעשות? כבר פניתי לתפוז משוב ואמרו לי לפנות אליכם.