שלום [=

wyatt1

New member
שלום [=

אני חדש.. מממ קוראים לי דור ו... בלה! קיצר יש לי כמה שאלות 1. יש עונה שניה לעדן לנצח?(ניבין בהמה שלי
) 2. מישהו יודע מה ההישרדות אחרי all star? ואם היא תשודר בארץ? תודה [=
 
בר!ך הבא../images/Emo70.gif ותשובות..

1. ככל הידוע לי אין עדיין עונה שנייה לסדרה המדהימה עדן לנצח(ברוקי קוקי פוקי
). 2. וכן, יש עונה 9 להישרדות וכרגע היא משודרת בארה"ב ומתרחשת באיי ונואטו. מקווה שעזרתי!
 
נצל"ש: מישהו ראשה את פרק 2 של..

הישרדות רוסיה? דרך אגב היה פרק מ=ד=ה=י=ם עם עוד טוויסט אחד ענק!(אין סיכוי שבארה"ב היו חושבים עליו..). מישהו ראה את הפרק? אם לא אז אין לי כוח לפרט ולדבר לעצמי.. חחח
 

n l m

New member
ראיתי רק ת'סוף

שבוע הבא אראה פרק מלא כדיי לראות אם זה יעניין אותי למרות השפה הזרה בקשר לטוויסט אם אתה יכול פרט אותו ודבר שלישי העיפו ת'פייבוריטית שלך אתמול?
 
כן!!../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif שונא אותם!!!!! כלבים!!

חחח אבל מואהחהחה בפרויויו הראו שהיא חוזרת!!
אני ממש ממש ממש ממש רוצה שזה יהיה שהיא חוזרת למשחק. בקשר לטוויסט: השבט שניח באתגר הפרס,צריך לקחת מהשבט המפסיד איזשהו פרס או(שימו
) איזשהו מתמודד!! תודו שזה גאוני!! ז'אנה המלכה(
הפייבוריטית שלי) הציעה את מי לקחת והשבט הסכים איתה. אני עדיין לא מאמין שהעיפו לי את ז'אנה! אווף.. אבל הטוויסט שבוע הבא נראה לי מעניין! אחת הסיבות לזה שהעיפו אותה, לפי דברי דנה הפרחה:"אני מצביעה נגד ז'אנה כי לדעתי באולסטאר צריך להיות גמר של גברים" --- עכשיו WTF?!?!??!?! מה זה צריך להיות?! מה קרה לגיורל פאוור.. אם את רוצה "גמר של גברים" אז עופי מהמשחק, כי אם לא שמת לב את לא גבר! העיפו אותה גם כי היא מעונה 4.. בשבט אחד יש 4 אנשים מעונה 4 וכנראה ששאר השבט התאחד והעיף אותה..
 

n l m

New member
אוקיי

לקחת מתמודד עד לאיחוד או זמני? דבר שני, דנה היא זאת שקבלה ת'קולות מג'אנה, ניקולאיי והאישה המבוגרת? אני עדיין לא ממש זוכר, דבר שלישי אתה יכול לשים תמונות כדיי שאדע יותר טוב מי זה מי?
 
זה משודר ב:

ערוץ ORT בשעה 19:20 ביס זה אפיק 181 בהוט זה אפיק 91(נדמה לי..). ונועם: מי שסולקה זאת דנה והיא קיבלה את הקולות של דנה הפרחה.(דנה זו הבלונדה ואני צריך לחפש תמונות..)
 
למעלה