כן!!../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif שונא אותם!!!!! כלבים!!
חחח אבל מואהחהחה בפרויויו הראו שהיא חוזרת!!
אני ממש ממש ממש ממש רוצה שזה יהיה שהיא חוזרת למשחק. בקשר לטוויסט: השבט שניח באתגר הפרס,צריך לקחת מהשבט המפסיד איזשהו פרס או(שימו
) איזשהו מתמודד!! תודו שזה גאוני!! ז'אנה המלכה(
הפייבוריטית שלי) הציעה את מי לקחת והשבט הסכים איתה. אני עדיין לא מאמין שהעיפו לי את ז'אנה! אווף.. אבל הטוויסט שבוע הבא נראה לי מעניין! אחת הסיבות לזה שהעיפו אותה, לפי דברי דנה הפרחה:"אני מצביעה נגד ז'אנה כי לדעתי באולסטאר צריך להיות גמר של גברים" --- עכשיו WTF?!?!??!?! מה זה צריך להיות?! מה קרה לגיורל פאוור.. אם את רוצה "גמר של גברים" אז עופי מהמשחק, כי אם לא שמת לב את לא גבר! העיפו אותה גם כי היא מעונה 4.. בשבט אחד יש 4 אנשים מעונה 4 וכנראה ששאר השבט התאחד והעיף אותה..