אפרפו דאום, כדורגל זה כמו מוזיקה?
אפשר לבנות אחלה קבוצות אם משתמשים בחומרים הנכונים?... מאמן טוב בכדורגל זה דבר נזיל ביותר כשמדובר על נכון להיום לעניות דעתי. מאמנים בניגוד לשחקנים, אי אפשר לדבר על יכולתם נכון להיום. תיירי הנרי יכול להיות בכושר משחק מדהים נכון להיום, והוא יכול להיות בנסיגה נכון ללפני חודשיים (כן כן אוהדי ארסנל, אני יודע שהוא תמיד בכושר מדהים, זה רק דוגמה). מאמן כדורגל לעומת זאת, יכול להפסיד אליפות בדקה ה90 או לחלופין לרדת ליגה, אבל שנה אחרי זה החניכים הצעירים שלו ישרפו את הליגה בגלל מה שהוא העניק להם בעונה שעברה. הקטע עם דאום אולי דוגמה לכך, יש מאמן שבנה קבוצה ונתן לה משהו, זה שבא מאמן אחר וקצר את הפירות (וזה גם כמובן ראוי לקרדיט בפני עצמו), זה עדיין לא מבטל מה שהמאמן הקודם עשה, אבל איך מודדים דבר כזה? אפשר אולי לבחור את מאמן השנה לפי איזה מאמן הגיע להשגים הכי גדולים, אבל כשמדובר במאמן, אני חושב שעל אחת כמה וכמה ההישגים שלך לא נמדדים רק בגביעים וצלחות אלא בגם מה נשאר לשחקנים שלך בתוך הראש אחרי שהם מסיימים אימון ולאן זה הולך איתם אחר כך, גם בקבוצות אחרות.