שלום
אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון ושאלתי היא כבר למעלה מעשר שנים אני משתמשת באמצעי מניעה על בסיס הורמונים והחלטתי שדי לגוף שלי מכל התוספות ההורמונליות שעלולות לפגום בפיריון, אממה אנחנו לא מוצאים תחליף הולם מלבד קונדומים שאותם אנחנו מאוד מאוד לא אוהבים האם יש לכן רעיונות אחרים או לפחות האם אתם יודעים מה הוא האמצעי מניעה עם האחוז הקטן ביותר של הורמונים שאוכל להשתמש בהם אני רוצה להוסיף שהשתשתי בהתקן רחמי ParaGard והוא גרם לי לדימום של כמה חודשים וכאבים עזים אני יודעת גם על המרינה שעובד על שחרור פרוגרסטרון אבל לא ממש בטוחה עד כמה מזיק הפרוגרסטרון בפריון האישה או אם יש לו השלכות אחרות תודה רבה (גם מאישי היקר )
אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון ושאלתי היא כבר למעלה מעשר שנים אני משתמשת באמצעי מניעה על בסיס הורמונים והחלטתי שדי לגוף שלי מכל התוספות ההורמונליות שעלולות לפגום בפיריון, אממה אנחנו לא מוצאים תחליף הולם מלבד קונדומים שאותם אנחנו מאוד מאוד לא אוהבים האם יש לכן רעיונות אחרים או לפחות האם אתם יודעים מה הוא האמצעי מניעה עם האחוז הקטן ביותר של הורמונים שאוכל להשתמש בהם אני רוצה להוסיף שהשתשתי בהתקן רחמי ParaGard והוא גרם לי לדימום של כמה חודשים וכאבים עזים אני יודעת גם על המרינה שעובד על שחרור פרוגרסטרון אבל לא ממש בטוחה עד כמה מזיק הפרוגרסטרון בפריון האישה או אם יש לו השלכות אחרות תודה רבה (גם מאישי היקר )