אוקי, מספר הסברים
הדרך הנכונה לחבר מחשב לטלוויזיה היא: 1. לחבר כבל RCA או SVIDEO בין הכרטיס מסך לטלוויזיה 2. לוודא שיודעים איך להגיע בטלוויזיה ל-AV המתאים 3. להתקין את הדרייבר של הכרטיס מסך (במקרה של NVIDIA- להוריד מהאתר) 4. להכנס להגדרות כרטיס המסך ושם בכרטסת של NVIDIA לקבוע את הכיוונים הבאים: א. בכיווני NVIEW יש להגדיר אחד הכיוונים חוץ מ-single display (כל אחד מהכיוונים קובע שיטה שונה לחבר בין המחשב לטלוויזיה, אחד אומר שהם יהיו זהים, אחר אומר שהם כאילו מסך אחד גדול מחובר) ב. לאחר קביעת ה-NVIEW יש להגדיר את היציאה שבשימוש. מכיוון שהמסכים שונים בין גרסאות הדרייברים, אני לא אצרף צילום מסך, אבל חשוב לקבוע אם שיטת החיבור היא COMPOSITE (בננה צהובה) או SVIDEO (כפל עם פינים) וזאת בהתאם לחיבור שמתחבר לטלוויזיה (שים לב - אם היציאה בכרטיס היא SVIDEO אבל אתה משתמש עם מעביר ל-RCA יש לקבוע RCA בהגדרות) ג. יש לבדוק אם הטלוויזיה שלך היא multisystem (כלומר תומכת גם ב-PAL וגם ב-NTSC) אם לא - יש לכוון את היציאה בהתאם למה שהטלוויזיה יודעת לקלוט 5. אחרי כל הכיוונים הללו, אם שום דבר עדיין לא עובד, ייתכן שיש בעיה עם אחד הבאים: א. דרייבר לא תקין ב. אם אתה משתמש עם מעביר SVIDEO-RCA אולי המעביר לא תקין ג. בעיה פיזית בכרטיס מסך ד. בעיית הבנה בשימוש בטלוויזיה מנסיון הסיבות לאי הצלחה נובעות לרוב מ-ב'. אם זה עדיין לא עובד, תתחיל לשים צילומי מסך של ההגדרות ונראה מה לא בסדר. בכל אופן, אם זה לא עובד תפרט לאיפה חיברת את הכבל בכרטיס מסך ולאיפה בטלוויזיה