שלום!!!

hevel

New member
שלום!!!

אני משתמש בכינוי של אחי אבל זה אני יואב. הייתי חולה הרבה זמן ועכשיו אני חוזר לפןרום רשמית. אני מבקש משום שלא הייתי הרבה זמן לעזור לי ולהכיר לי את כל השמות החדשים בפורום. ואם יש מישהו שאני צריך לתת לו דברים ששכחתי רק תגידו. יואב
 

nissim60

New member
שלום יואב, תיכנס לקישורים...

ושם תמצא את אתר הפורום שלנו שהכין בני,שם תמצא את כל החברים הוותיקים והחדשים שהצטרפו. בני מעדכן את הרשימה אם חלים שינויים.
 

תמיר1991

New member
היי יואב!

אני שמח שחזרת, איך הייתה בר המצווה? שלי הייתה מצויינת! תמיר.
 
למעלה