שלום!!! אני משתמש בכינוי של אחי אבל זה אני יואב. הייתי חולה הרבה זמן ועכשיו אני חוזר לפןרום רשמית. אני מבקש משום שלא הייתי הרבה זמן לעזור לי ולהכיר לי את כל השמות החדשים בפורום. ואם יש מישהו שאני צריך לתת לו דברים ששכחתי רק תגידו. יואב