שלום....

dimano

New member
שלום....

אז ככה אני מאוד אוהב היאבקות...אני רואה בערוץ סטאר וורלד בימים שישי שבת את טיאןאיי אבל זה גרועע רצצח... אני יודע שיש WWE בפופס ספורטס ביס אבל יש לי דיגיטלי... מה שאני רוצה לדעת זה מאיפה אני יכול להשיג פרקים של WWE באופן לפי תאריכים? תודה מראש.
 
ברוך הבא, איש נחמד.../images/Emo45.gif

אכן ברוך הבא, חבריקו. זה לא נורא לא להיות מעודכן. פוקס ספורט הורידו את שידורי WWE מהערוץ, וכולם כאן (כולל אני) מורידם מן הטורנט או המירק. הרוב מן המירק. לעזרה פנה למישהו ש... איך לומר את זה? מבין בזה, שלא כמוני, שאני לא מבין כלום... ולמה TNA גרוע? מבחינות מסויימות זה נכון, אך יש שם כמה וכמה כשרונות.
 

t-man

New member
ברוך הבא לפורום ../images/Emo24.gif

דבר ראשון ברוך הבא לפורום
מקווה שתשתתף ולא תתבייש לישאול שאלות אתה יותר מוזמן ליקרוא את ה"שאלות נפוצות" של פורום כמו כן אתה מוזמן להכניס את יום ההולדת שלך ל"לוח אירועים" של הפורום אני גם מבקש ממך בבקשה ליקרוא את תקנון הפורום-תודה
אני מקווה שאתה כאן כדי להישאר
 

dimano

New member
וואי אנשים כאן ממש ממש נחמדים...

תודה רבה על היחס קודם כל... דבר שני טיאןאיי גרוע כי האלוף שם וכל המתחרים ה"גדולים" הם חבורה של אפסים אם תשים אותם בWWE. חוצמזה תראה את הקהל בטיאןאיי ותראה את הקהל בWWE..(יצא לי לראות קצת WWE בחו"ל...) ד"א המשחק של WWE סמקדאון ממש ממש ממכר!!! בביטורנט אני יודע שיש בסופרנובה אבל זה לא קבוע לפי תאריכים וזה פעם ב- מפורסם שם. במירק איפה אני נכנס לאיפה שמורידים את הפרקים? שוב תודה רבה.
 

ירון316

New member
מירק

הסרבר הוא IRC.RIZON.NET הערוץ הוא mv-xdcc# בדרך תוריד מ: MVX-IR089 או MVX-IR082 או MVX-IR098 מקווה שעזרתי
 

aaddicted

New member
אוקיי הנה קצת עזרה בקשר למירק.

כנס לאתר הזה: www.ircspy.com או לאתר הזה: www.packetnews.com תכתוב במנוע חיפוש שם או Wwe raw או Wwe Smackdown מה שאתה מחפש ואז יופיע לך רשימה של בוטים שמשם אפשר להוריד תלחץ על אחד. תחכה שהסרבר והבוט יעלה לחץ Cntrl V וזהו או שתחכה בתור או שתתחיל להוריד. עכשיו הבעיה היחידה שלך זה לדעתי איזה בוטים מהירים ואיזה איטים
 

dimano

New member
בואנה פרק אחד של סמדאון שוקל הרבה..

תודה רבה על העזרה דבר איתי במסרים...
 

dimano

New member
כמה שאלות...

1. מה ההבדל בין כל תהוכניות השונות (סמקדאון, רו, ולוסיטי)? 2. יש משחק וידאו רק של לוצ'דורס? 3.באיזה זמן איחור משודר טיאןאיי בסטארוורלד? 4.באיזה זמן איחור אתם צופים הביאבקות במחשב? שוב תודה לכולםכם!
 

dimano

New member
עוד שאלה קטנה...

איך האתר הזה: http://w4l.2ya.com/? הוא טוב?
 

dimano

New member
חחח עוד 2 שאלות קטנות...

מה זה פיוד ופייפר ויו? מה הקטע עם ברוק לסנר?
 

Benn Is Kane

New member
2 תשובות.

דבר ראשון, ברוך הבאה לפורום!! עכשיו, פיוד, זה ריב, בין 2 מתאבקים, שבדרך כלל מביא לקרב בPPV (עוד מעט אני אסביר מה זה.). בדרך כלל, פיוד הוא בין פייס(ה"טוב") לבין ההיל(ה"רע"), אבל לפעמים יש פיודים של הילים, פייסים, וטוו'ינרים (לא זה ולא זה.) פיי פר ויאו (PPV) זה מה שנקרא "תשלום לצפייה", אתה משלם בשביל לראות את זה, וזה בעקרון האירועים הגדולים יותר של הWWE, כמו רסלמניה, סורבייבר סיריס, רויאל ראמבל, סאמרסלאם, ארמגדון, נו וואי אוו'ט, אפורגיבן, נו מרסי, באד בלוד, וינג'נס, ג'אג'מנט דיי, באקלש, ו2 הPPVS האנגלים, אינסורקשן ורביליון. הקטע עם ברוק לסנר? לא הבנתי את השאלה. ה"קטע" איתו, זה שהוא כאילו מפלצת, שמנצח הרבה, והוא האלוף עכשיו, וכנראה עד לרסלמניה, שם צפוי להפסיד אותה לכריס בנואה. כלום עוד לא סגור. שוב, ברוך הבאה לפורום, מקווה שתהנה! בן ג'יני.
 

Benn Is Kane

New member
כמה תשובות.

1. רו: רק מתאבקים מהסגל של התוכנית מופיעים בא. לינק למטה. סמאקדאון: רק מתאבקים מהסגל של סמאקדאון מתאבקים בא. לינק למטה. ולוסיטי: רק מתאבקים מסמאקדאון וג'וברים (אנשים שבאים לקרב אחד או שתיים ועוזבים. בדרך כלל נועדו בשביל להפסיד.), פלוס קטעים מ"תוכנית האם", סמאקדאון של אותו השבוע. היט: אותו הקטע של ולוסיטי, רק עם מתאבקים של רו. 2. משחק וידאו של לוצ'אדורס? לא נראה לי. 3. בישראל טי אן אי משודר עם איחור של כחצי שנה אם אני לא טועה. 4. אני לא יכול לענות לך, כי אני לא מוריד תוכניות, אני רואה בשידור חיי (אני גר בארה"ב....), אבל אם אני לא טועה, אנשים משיגים את התוכניות באיחור של בין יום לשבוע. לפעמים יותר אפילו. מורידים מהביט טורנט, מירק, ואמיול (תוכנה גרועה לדעתי...). שוב, ברוך הבאה.
 

Benn Is Kane

New member
אוף...

רציתי לשרשר את זה מתחת להודעה עם ה"כמה שאלות" שלך..... סילחו לי....
 

dimano

New member
תודה רבה על התשובות!

אז מה עדיף להראות סמקדאון או ראו?
 

aaddicted

New member
אממ.

כרגע סמאקדאון אבל לפעמים רו מפתיעה עם תוכנית מצוינת אז עדיף שניהם:)
 

Kfitzi

New member
שאלה לגבי ה UFC

אני מודע לזה שאין ממש קשר בין השניים אבל אולי כאן מישהו יכול להגיד לי: ב UFC 1 (אם אני זוכר נכון יכול להיות שזה 2 או 3 ) היה קרב בין איזה KEMPO JITUSO מתלהב לבין איזה כושי ענק... אני מתכוון עצום, איזה 600 פאונדס אם זכרוני אינו מטעני... מישהו אולי יודע איך קוראים לבחור המגודל???? בתודה מראש, יובל.
 
למעלה