שלום!

shirigutman

New member
שלום!

שלום לחברי הפורום! מה נשמע? רציתי לדעת מה זה בעצם ``יומנה של שלומצי``? האם תוכלו להסביר לי מה זה ומכי כותב את זה וכדומה. תודה.. שירי
 

Tangled_Heart

New member
היי שירי! : )

ברוכה הבאה לפורום!!!! :) מה קורה כאן? יש את שלומצי שלנו (שצריכה לחזור מחר עם פרק חדש) שהיא מנהלת הפורום והיא כותבת יומן על החיים האמיתיים (לא פיקטיביים) שלהוזה ממש מגניב כי לשלומתי שלנו יש כישון ענק לכתיבה :) בתכלס אחרי כל פרק אנחנו מדברים עליו קצת, מחמיאים לשלומצי על עוד פרק מעולה : ) וממשיכים הלאה עם החיים שלנו והבעיות שלנו...את חופשיה לספר לנו מה שאת רק רוצה לגלות : ) תהני! :) רוני.
 
היי שירי......

קודם כל ברוכה הבאה..... ודבר שני עדי(זאת הייתה עדי?) הסבירה על הפורום ממש מצוין אז אין לי מה להוסיף..... יעל
 
למעלה