שלום

tpr2

New member
שלום

אני בת 16 וחצי מטר 65 בערך ושוקלת 63(גם בערך..). אני כבר שנתיים מנסה להכנס למסגרת של אוכל בריא, ולעשות דיאטות למינהן, אך תמיד ללא כל הצלחה!
אני מצטרפת לפורום הזה בתקווה להצליח לרזות, ובסופו של דבר להראות טוב. אני מרגישה שגופי הולך ומתכער כל יום, הוא מתמלא במהירות רבה וקשה לי לעמוד בפיתויים של שוקלד, צ'יפס, ספגטי, ממתקים, גלידות, עוגות וכו'...אני מאמינה שאתן\ם מכירים\ות את התופעה. אני ממש רוצה להרזות ולאכול כמו שצריך וגם להכנס לקצת כושר אני סה"כ מאד אוהבת לעשות כושר, לרוץ, לשחק, לשחות וכו' אני פשוט יותר מידי עצלנית כדי לזוז מהבית, וגם כל החברות שלי רזות ולא אוהבת לעשות ספורט כך שזה לא הכי מעודד לעשות את זה לבד...
 
ברוכה הבאה ../images/Emo39.gif

אני שמחה לקדם את פניך. את החדשה הראשונה שאני מקדמת את פניה בתור מנהלת הפורום (תזקפי זאת לזכותך). אני מציעה לך לקרוא את מכתב המנהלות של דליה ושלי ואת המאמרים שלי בנושאי מיתוסים בתזונה וספורט שנמצאים במאמרי הפורום, כדי שתוכלי להכנס לראש של הפורום יותר. העצות הראשונות שאני יכולה לתת לך על קצה המזלג ואם לא תמצאי הרחבה עליהם במאמריי אני ארחיב לך עליהם באופן אישי: - לא להתייחס לשוקולד ושות' כאל פיתויים אלא כאל משהו שאת אוהבת וצריכה לאהוב בכמות כלשהי. - להתחבר לאנשים שכן אוהבים לעשות ספורט אם את צריכה לעשות ספורט בחברה. - לא להכבל למספרים "אולטימטיבים" (המשקל שלך בסדר גמור אגב, אני מאמינה שאת צריכה חיטוב ולא הרזיה שכן אני בגובה שלך ושוקלת כמוך ואת יכולה לראות בכרטיס שלי איך אני נראית).
 

gal-or

New member
כמו שמיכל אומרת, רצוי לעשות ספורט

בחברת אנשים. גם בשביל הביטחון וגם בשביל להכיר אנשים עדי
 

תמי ב

New member
מיכל, מאוד מצא חן בעיני

מה שהוספת למכתב המנהלות. חכם ומאיר עיניים. תודה!
 
למעלה