שלום

שלום



מה נישמע ? מדוע זרקו אותי מהצ`אט ? -- ו נ.ב : למה הפגישה נידחתה ממוצ``ש ? מחכה ומצפה לתשובות . הפטריה הסגולה ..
 
ככה למה....!



בקשר לצ`ט שאל אחרים.. בקשר למפגש-לאחר שהודעת כי אתה מתכוון להגיע בלי הניירת והרשימות ,מחפשים מישהו אחר למישרת המרגל וזה לוקח זמן.......
 
טוב , מרגל



אוקי ארבל . אז אני כן אבוא עם הניירות . אני אהיה המרגל , אם רק צריכים אחד כזה . משכורת מינימיום . אני עדיין מחפש עבודה . אני לא יודע אם אתה צוחק או לא . אז אתיחס לזה גם בתור בדיחה , וגם בתור דבר רציני . עוד מעט מקווה שאהיה בצ`אט .. של כולם , אלון .. הפטריה הסגולה ...
 
למעלה