שלום,
שלום, הבת שלי בת 4 חודשים. המשקל 5. השבוע היא עושה לי בעיות עם אוכל. היא אוכלת סימילאק . כאשר אוכלת 60 מל, הפסקה גרפס, אבל היא לא רוצה לחזור להמשך האוכל. אני עושה לה הפסקה, משחקת, אבל העיקר לא לחזור לאוכל.... במשך שעה אני "רבה" איתה לאכול ... בסופו של דבר אוכלת עוד 60... וגם לא תמיד מסיימת... אבל סיוט. ואל תגידו לי שאם היא לא רוצה, שלא תאכל. זה לא טוב אצלה, כי גם 120 זה לא מספיק לה בארוחה 1. היא אוכלת סך הכל ביום 600 , ולפי הגיל זה קצת מידיי לאכול . ואל תגידו לי שתוסיף עוד אוכל ביום, היא חכמה, כאשר הוספתי לה אוכל, היא הורידה את הכמות של שאר היום, ועדיין סוף יום אכלה 600. יש מצב שצריך להחליף למטרנה? או חברה אחרת ? מה כדאי לעשות? תודה !
שלום, הבת שלי בת 4 חודשים. המשקל 5. השבוע היא עושה לי בעיות עם אוכל. היא אוכלת סימילאק . כאשר אוכלת 60 מל, הפסקה גרפס, אבל היא לא רוצה לחזור להמשך האוכל. אני עושה לה הפסקה, משחקת, אבל העיקר לא לחזור לאוכל.... במשך שעה אני "רבה" איתה לאכול ... בסופו של דבר אוכלת עוד 60... וגם לא תמיד מסיימת... אבל סיוט. ואל תגידו לי שאם היא לא רוצה, שלא תאכל. זה לא טוב אצלה, כי גם 120 זה לא מספיק לה בארוחה 1. היא אוכלת סך הכל ביום 600 , ולפי הגיל זה קצת מידיי לאכול . ואל תגידו לי שתוסיף עוד אוכל ביום, היא חכמה, כאשר הוספתי לה אוכל, היא הורידה את הכמות של שאר היום, ועדיין סוף יום אכלה 600. יש מצב שצריך להחליף למטרנה? או חברה אחרת ? מה כדאי לעשות? תודה !