שלום

  • פותח הנושא TK
  • פורסם בתאריך

TK

New member
שלום

אני חדש כאן, לא משתתף קבוע. רציתי לשתף אתכם בנקודה שמפריעה לי - התדמית של האנטי גלובליזציה. האם התומכים הנלהבים של האנטי גלובליזציה, או בואו נאמר, מי שחושבים שהם התומכים הנלהבים של האנטי גלובליזציה הם לא אלו שמסבים למטרה הצודקת את הנזק החמור ביותר? ההפגנות האלימות, שמלאות באנשים ממורמרים שלא מצאו פורקן מלא בשמאל העולמי, מציגות את המטרה כמטרה של ברברים, או לחילופין, של "עוד כמה משוגעים". עוד לא ראיתי הפגנה אחת שהצליחה להעביר איזשהו מסר אמיתי. חמור מכך, אף אחת מהן לא מנסה להעביר מסר, משום שהיא מלאה באנשים שמהפכנות היא הדחף היחיד שלהם. אנשים ללא שום רצון וכוונה, ואולי אף יכולת, להבין ולהאמין. מין אלימים מזדמנים, שנמנים, על פי רוב (כפי שציינתי) על פלגי השמאל הקיצוני המודרני, האימפוטנטי וחסר הערכים בעולם. אנשים שקאלה לאסן הגדיר כ"אנשים שהדרדרו לרמתם של ילדים קטנים המטיחים כדורי שלג במכוניות חולפות". האם אין מי שיוביל את החבורה? מי שיסביר שהתאגידים רק מרוויחים, תדמיתית ולדעתי גם כלכלית (בצורה ישירה) מהפעולות חסרות הפשר האלה? האם אין סיכוי למחאה עמוקה ואמיתית?
 

MoOsHoN16

New member
אתה צודק..

אבל הדרך היחידה להגיע להמונים היא רק דרך אמצעי התקשורת וכפי שאתה בודאי יודע הם נשלטים על ידי אותם תאיגידים...אז הדרך היחידה לפתח מודעות היא דרך ההפגנות האלימות האלה, כי רק ככה שמים לזה לב...
 
ולדעתי שניכם טועים ומטעים

הייתם פעם בהפגנה שכזו? אם לא הייתם אז אולי כדאי שתלכו פעם. עד אז, כשאי שתפסיקו להאמי לכל מה שתקשורת מאכילה אותכם, תוך כדי זה שאתם ממשיכים לא להאמין לה. רוב המפגינים ברוב ההפגנות מתנגדים לאלימות. בכל ארוע של הפגנות יש קומץ (עד 1000 איש בערך) שמבצעים אלימות (ולפי דעתי משרתים את האינטרס של התקשורת לצבע ולהצגת המפגינים כמופרעים). וכל היתר - 50 עד 500 אלף איש מפגינים ללא אלימות. יש הרבה אלימות מצד השוטרים. יש מכות, גז מדמיע. הפגנות רבות הן כוחניות - אבל הכוח הוא של פעולה ישירה לא אלימה - וכיוון שהתקשורת לא רוצה להציג את זה ככה אז היא לא מציגה. דרך אגב - בכל אחת מההפגנות שהיו היו גם מסיבות עיתונאים. יש שם פרופסורים , סופרים וכו´. בדרך כלל אם רואים משהו משם זה חמש דקות בערך. בדרך כלל העיתונאים לא באים לשם. אם אתם לא מאמינים לי - התפרסמו מספיק כתבות על זה - בדרך כלל לא בCNN, אלא בעיתונים קצת יותר רציניים כמו הוושינגטון פוסט. אתם גם מוזמנים לקרוא את "אשת השלד" בסיאטל של הסופר הלא בלתי קפיטליסט פאול הווקן. _המחבר של קפיטליזם ירוק), אם אתם עדיין לא מאמינים לא תחפשו סרטים של אנדר קרנטס, ושל אינדמדיה ותוכלו לראות בעצמכם. מי שלא מאמין לזה שילך להפגנות בעצמו ושישתדל לא לחטוף יותר מידי מכות (או כדור בראש). ודרך אגב - הדרך לעורר מודעות היא בעיני דווקא להמנע מאלימות.
 

TK

New member
יש ויש

אני מודע להפגנות לא אלימות. אבל אל תספר לי על קומץ של 1000 חבר´ה. יש המונים שאינם משתייכים למאמינים האמיתיים שמגיעים כטראבל מייקרס לא לגיטימיים להפגנות לגיטימיות. מדובר בעשרות אלפים, וחבל. CNN יכולים לספר מה שהם רוצים, ונסיוני מלמד אותי לקחת הכל בערבון מאוד מאוד מאוד מוגבל, אבל התמונות מדברות בעד עצמן. צילומי אוויר של התפרעויות ענק זה לא משהו מבויים. שוב, חבל.
 
אני מצטרף להמלצה של דרור

גם אני "קורבן" של אלימות שוטרים. לא בגלל שהתפרעתי, לא בגלל שהפרעתי, לא בגלל שאני טרבל מייקר. כל מה שעשיתי היה לצלם אנשי יס"מ שפרקו את הצורה לנערים בני 17-19 ש"העזו" לשרוק במשרוקיות. תפתח את ספר החוקים של מדינת ישראל ותבדוק מה העונש על שריקה במשרוקית. (הטחה בכביש, בעיטות, ניפוץ מצלמות) וגם מה החוק על צילום שוטר במילוי תפקידו (ריסוק מצלמות, בעיטות, הטחת הראש בדמשה של מכונית) אני בטוח שאנשי החוק רק ביצעו את תפקידם. אתה יכול לישון בשקט. יש מי ששומר עליך מפני מתפרעים כמוני עם משרוקיות ומצלמות. עכבר
 
למעלה