שלום
אם אתם חרדים בעל כורחם, למה שלא תפנו למדינה/לממשלה
ותגידו שהדת אין בה ממש. ביבי אוהב את החרדים ומתקצב אותם היטב
על חשבון החילוני הממוצע שמשלם מיסים.
למה שלא תפנו לגורמים במדינה ותביעו עמדה שטיפוח ותיקצוב חרדים זה בור ללא תחתית?
מדובר בחברה דתית שרוב הערכים שלה מנוגדים לדמוקרטיה וזכויות האדם בכלל. אז לכן מה הטעם
לתקצב מוסדות לימוד דתיים שלא מלמדים שם על סובלנות וחופש הפרט?
לדעתי יש מקום שתפנו לביבי ותגידו שאתם חרדים בעל כורחכם ושיש הרבה חרדים כמוהם
שחוששים לצאת החוצה לעולם החופשי.
אם אתם חרדים בעל כורחם, למה שלא תפנו למדינה/לממשלה
ותגידו שהדת אין בה ממש. ביבי אוהב את החרדים ומתקצב אותם היטב
על חשבון החילוני הממוצע שמשלם מיסים.
למה שלא תפנו לגורמים במדינה ותביעו עמדה שטיפוח ותיקצוב חרדים זה בור ללא תחתית?
מדובר בחברה דתית שרוב הערכים שלה מנוגדים לדמוקרטיה וזכויות האדם בכלל. אז לכן מה הטעם
לתקצב מוסדות לימוד דתיים שלא מלמדים שם על סובלנות וחופש הפרט?
לדעתי יש מקום שתפנו לביבי ותגידו שאתם חרדים בעל כורחכם ושיש הרבה חרדים כמוהם
שחוששים לצאת החוצה לעולם החופשי.