שלום
שלום אני רוצה להתחיל בשיקום התעסוקתי ברצוני לשאול אם בזמן התהליך השיקום ושאני אעשה איבחון תעסוקתי עבודת השיקום יכולה לעזור לי במציאת עבודה כלשהי? ואם כן, איך עושים זאת.. אשמח לעזרה. יום טוב =) יש לי גם מייל שתוכל לענות [email protected]
שלום אני רוצה להתחיל בשיקום התעסוקתי ברצוני לשאול אם בזמן התהליך השיקום ושאני אעשה איבחון תעסוקתי עבודת השיקום יכולה לעזור לי במציאת עבודה כלשהי? ואם כן, איך עושים זאת.. אשמח לעזרה. יום טוב =) יש לי גם מייל שתוכל לענות [email protected]