שלום

שלום

שלום אני רוצה להתחיל בשיקום התעסוקתי ברצוני לשאול אם בזמן התהליך השיקום ושאני אעשה איבחון תעסוקתי עבודת השיקום יכולה לעזור לי במציאת עבודה כלשהי? ואם כן, איך עושים זאת.. אשמח לעזרה. יום טוב =) יש לי גם מייל שתוכל לענות [email protected]
 
לשם כך נועד השיקום התעסוקתי ולאחר האיבחון

יתברר למה אתה מתאים ביותר חשוב שתהיה בקשר טוב עם העוסית שמינו לך יש לה משקל רב בהליך השיקום תוכל לקרוא על הנושא בקישור לפי הסקטור לו אתה שייך,נכות כללית,נפגע עבודה,נפגעי איבה ועוד..: http://www.btl.gov.il/benefits/Vocational_Rehabilitation/Pages/default.aspx. רק בריאות. בהצלחה.
 
למעלה