שלום

Nightmare18

New member
שלום

אז סופית סופנית רציתי לעדכן ששכחתי את האקס שלי !!!!!!!!!!
ואפילו נתתי מספר טלפון לבחור חדש אבל בגלל שמיליון שנה לא יצאתי לדייט אני מזההההההההה מפחדת... הוא אמור להתקשר בזמן הקרוב ואני כל כך מפחדת הפחד משתלט עליי... מה אני אמורה להגיד? לעשות? זה כל כך מלחיץ... וגם קבענו דייט ליום חמישי הקרוב וזה בכלל מלחיץ אותי כי יש לי פחד מדייטים ... רוב הבחורים שיצאתי איתם עד היום זה לא המשיך יותר מדייט ותמיד נדמה לי שאני אשמה בזה ואני לא יודעת מה לעשות כדי שהדייט יזרום טוב... אשמח לעצות
 
כל הכבוד לך!

יש בתפוז פורום שנקרא בליינדייט. זה פורום חביב מאד ואני בטוחה ששם יוכלו לייעץ לך גם...
 

גרא.

New member
Nightmarh18,יש כאלה שנכנסים ומשתלבים באופן

טבעי בכל דייט חדש,ויש אחרים,בדומה לכך,שכל דייט הופך להיות מבצע מסובך,כרוך בקשיי תקשורת,פחד ממה שהולך לקרות,חשש מכשלון,כך שהדייט עצמו הופך בדרך כלל למשימה בלתי אפשרית.שכן אין ספק שהפרטנר לדייט,מרגיש שמשהוא אינו כשורה איתך.נראה שהקושי האוחז אותך בציפורניו,הוא הקושי להתמודד במצבי לחץ,שכנראה מלווה אותך לא רק בדייטים אלא גם בסיטואציות אחרות.אחדים יציעו לך את האפשרות לרכוש את היכולת להתמודד במצבי לחץ דרך טיפול.אבל בנינו,את יכולה להכין את עצמך דרך אימון שמופיע בקישור הבא בתרגילי נשימה בעיקר,להפחית ולקבל שליטה עצמית שלך במצבי לחץ כך שתוכלי להתנהג ביתר טבעיות.רצ"ב קישור מתאים.
 
יפה ששכחת את האקס,זה כבר צעד קדימה !לגבי הפחד

ים והחששות - הפכי אותם לחיוביים וכתורמים לבאות.איך עושים זאת...? - הפכי את החשש ל -התרגשות של צעירונת ההולכת לפגוש גבר בצורה רומנטית וחיובית.תני צ'אנס לפגישות,תני לעצמך לזרום חיובית בשיחה הבאה ובמפגש עימו,תלכי עם תחושה שיש סיכוי חיובי שהגבר לעניין ושיכל דווקא להיות כייף עימו,וכי גם הפגישה יכולה להיות נעימה ומרגשת.חשוב שתדברי עם עצמך,ותכיני עצמך להצלחה ולזרימה החיובית.אמרי לעצמך - לחייך ,להיות נעימה ולא קפוצה,להגיב לדבריו ולא לשתוק....,וזכרי כל העת,שכל שידור מצידך הוא "משקל" לטוב או לרע להמשך.לא יקרה כלום,ואפילו יתרום לדייט אם תאמרי לבחור בתחילת הפגישה - "שמע,אני שמחה שנפגשנו,אך אני מאוד מתרגשת" - אם הוא רגיש ומבין עניין,הוא ירגיעך ויהיה אסרטיבי ומתחשב .אך אל תשאירי את שיחתכם לאורך זמן כחד צדדית,השתחררי תוך כדי ההתנהלות עימו והגיבי וזמי דו שיח.זה אפשרי !
 

Nightmare18

New member
תודההההה דיברתי איתו בטלפון חצי שעה

בחיים לא היה לי כזה דבר בחייםםםםםםםםם אני כל כך שמחה אין לי מילים לתאר...
 

Nightmare18

New member
זה בכלל לא בגללי זה בגללו... הוא גרם לי ...

להרגיש בנוח לדבר איתו ...
 
למעלה