שלום

poogi007

New member
שלום

אני בן 23, ולאחרונה התחילו להעלות מחשבות אולי אני א-מיני... מוזר לי ככה לדבר על זה או לכתוב על זה ויכול להיות שכבר דיברתם על זה בעבר... אבל איך אתם הגעתם לזה שאתם א-מיניים? בעברי, התאהבתי המון פעמים בבחורות... אבל כשהגיע השלב המיני- נרתעתי... תמיד חשבתי שזה נבע מתוך חוסר ביטחון מסויים במיטה... אבל לאחרונה, אני מתחיל לחשוב שהסיבה היא אחרת... אשמח לתגובות שאולי יעזרו לי קצת להבין על עצמי... תודה
 

Mystic Circle

New member
לי נשמע שכן

אבל אני לא מכירה אותך ואת הסיפור שלך. אז כמו שתמיד אומרים פה - רק אתה יכול לדעת. זה פשוט מאוד. תשאל את עצמך אם זה מה שאתה רוצה. רק אתה יכול לתת את התשובה לזה.
 

poogi007

New member
באופן תיאורטי, זה נכון

אומנם, במעשי, קצת קשה.. היות ואני כן מרגיש משיכה כלפי בחורות, רק שאני לא משוכנע שמדובר במשיכה מינית.. קראתי קצת את מה שרשמתם, וקשה לי לקבל תמונה רחבה כלפי עצמי בנוגע לנושא הזה (היות ומשיכה היא מאוד אינדבידואלית, ונושא הא-מיני, הוא נושא שבואי נגיד, נמצא כיום מחוץ לנורמה עד מצב שלא מכירים בו) בואי נגיד ככה, לא הגעתי סתם לפורום הזה, חיפשתי אותו במתכוון... אולי כדי לחפש תשובות דרך ההתכתבויות..
 

Berethor

New member
השאלה היא לא אם יש משיכה אלא איזו

והשאלה השניה היא אם אתה מעוניין במין, או "רק" בזוגיות, ברור לך שבעולם המושגים המיני "הכל כלול", אבל זה לא חובה.
 

p019

New member
ברוך הבא

כמו שאמרה מיסטיק וכמו שגם ציינת בעצמך - קשה להחליט אם אתה א-מיני או לא עלפי שעלות אמריקאי. בסופו של דבר אתה היחיד שיכול לענות על זה. אני אישית תמיד ידעתי. עוד לפני שהבנתי שיש דבר כזה משיכה מינית. ויש ארבה שמרגישים כמוני - אבל יש גם ארבה שהתחילו לשאול את עצמם אם הם א-מיניים כמוך, בשלב יותר מאוחר בחיים ואחרי מערכות יחסים.
 

Berethor

New member
יש דבר כזה?

מה פתאום, משיכה מינית זה מאגדת אליבאבא וארבעים השודדים.
 

מקמיקא

New member
אין תשובת קסם

זה לא שיום אחד קמתי בבוקר ואמרתי - "הא! אני א-מיני." אחרי כמה מערכות יחסים, אחרי הרבה מחשבה על מה שעובר לי בראש, ואיך הוא עובר לי בראש, והסיבות מאחורי הדברים ה'מיניים' שאני עושה, אני הגעתי למסקנה שכנראה שכל זה לא נובע מרצון למיניות - אלא מרצון לזוגיות, לאינטימיות, וכו'. התחושה הכי מוכרת שאני חושב שכל הא-מיניים במצבנו יכולים להזדהות איתה (בניגוד למה שרונית תיארה), היא להגיע למיטה עם מישהי ולחשוב - 'יאללה, בוא נסיים עם זה כבר...' או 'נו, עוד כמה זמן זה ייגמר?'. או במילים אחרות - רוצים שהסקס ייגמר כבר ותתחיל ההתכרבלות!
אבל כמו שכולם אמרו - אף אחד לא יכול להגיד לך מי אתה. זאת שאלה שאתה צריך לשאול בינך לבין עצמך, ולהגיע לתשובה. תחשוב עם עצמך תכלס - מערכת יחסים בלי סקס. טוב יותר, או לא? בלי כל הסיבוכים שמסביב. מצאת את אשת חלומותייך, והיא מתאימה בדיוק לכל מה שאי פעם רצית. האם היא תעשה איתך סקס, או לא? מקווה שעזרתי.
 

inbardaf

New member
../images/Emo45.gif

דווקא אצלי ה'יום אחד גיליתי' כן נכון, אבל.. כמובן שזה היה אחרי הרבה בחינות ולבטים וחיפושים ומערכת יחיסם ארוכה (8 שנות נישואים..) פשוט, יום אחד גיליתי את הפורום ואז ישר הבנתי... הזדהתי כ"כ עם הקטע הבא: "התחושה הכי מוכרת שאני חושב שכל הא-מיניים במצבנו יכולים להזדהות איתה (בניגוד למה שרונית תיארה), היא להגיע למיטה עם מישהי ולחשוב - 'יאללה, בוא נסיים עם זה כבר...' או 'נו, עוד כמה זמן זה ייגמר?'. או במילים אחרות - רוצים שהסקס ייגמר כבר ותתחיל ההתכרבלות!" זה כ"כ מה שהפריע לי בכל מערכת יחסים שהיתה לי או חשבתי שאולי תהיה... איזה כיף לי עכשיו!! יש רק התכרבלויות
מצד שני, יש פה לא מעט 'בתולים' ואני חושבת שאפשר לבחון את הא-מיניות גם בלי להתנסות בסקס וזוגיות. זה רק דורש יותר זהירות שלא להשתמש בא-מיניות כמסתור מפני בעיות אחרות.
 

poogi007

New member
בימים האחרונים אני חושב על זה יותר...

אני חושב על המערכות יחסים הקצרות שקיימתי בחיי, ובאקט המיני היו לי מעין פאשלות.. גם פחדתי להיכנס למערכות יחסים עם בחורות בעלות ניסיון מיני. וחשבתי לעצמי כל מיני מחשבות שהתבררו לי כלא נכונות... חשבתי אולי יש לי כשל במיניות ולכן אני פוחד, וזה לא קיים.. ובמשך השנה האחרונה חשבתי לעצמי, מיני מחשבות על זהותי המינית... את היותי הומו פסלתי מהסיבה הפשוטה שאני לא נמשך למין שלי... אבל בכל פעם, הסוגיה הזאת חזרה על עצמה כי זוהי הזהות היחידה שהכרתי (וכמובן, דו.. אבל שעצם היותי לא נמשך לגברים, נפסלה גם כן) ואז פתאום נזכרתי, בשבוע שעבר, שמישהו אמר לי בעבר שקיים כזה דבר שנקרא א-מיני... ואז פשוט עשיתי חיפוש והגעתי למעשה לכאן.. אני מניח, שלפי כל התיאורים שלי תסכימו כולכם בפה מלא כי אני א-מיני לחלוטין (רומנטי, אם אני לא טועה והספקתי להפנים את עולם המושגים)... אולי גם משהו בתוכי חושב כך.. עד היום אמרתי לעצמי, שפשוט עוד לא מצאתי את ה'אחת' בשבילי.. אולי טעיתי? עכשיו, ההכרה בטעות זה דבר לא פשוט.. ועוד יותר, הכרה במושג חדש, שסביר להניח לא מתקבל בקלות בעולם. אני מאוד רוצה בזוגיות, וזה דבר שחסר לי. ואני יודע שעצם העובדה שאין לי זוגיות, זה בגללי ולא בגלל שבחורות אחרות לא רוצות.
 

inbardaf

New member
זה נכון שהמושג לא מתקבל בקלות בעולם

אבל זה לא צריך להפריע לך להבין שאתה כזה. מה זה בכלל עניינם של אחרים מה אתה עושה בחדרי חדרים? לי אישית, ההכרה במושג דווקא מאוד עזרה. היא גרמה לי להרגיש הקלה כ"כ גדולה וגרמה לי להפסיק להאבק במערכות יחסים עם גברים ולגרום לעצמי סבל. היא הפכה את הדרך לברורה. לחפש בן-זוג א-מיני. כי גם לי היתה מאוד חסרה זוגיות מצד אחד, ומצד שני הרגשתי כל פעם מחדש שזוגיות גובה ממני מחיר יקר מידי. היום לשמחתי זה לא ככה וזה בזכות אותה ידיעה ובזכות הפורום. מקווה שגם לך זה רק יעשה טוב. זה בעקר תלוי באיך שאתה מסתכל על זה
 

poogi007

New member
נניח שאני אגלה על עצמי שאני כזה

ואף אקבל זאת לחלוטין... איך אני יכול למצוא מישהי שגם א-מינית?
 

avi1283

New member
תוכל

למצוא כאן בפורום על ידי שליחת מסרים פרטיים והיכרות במידה ויש מישהי שתמצא חן בעינייך, כמו כן תוכל להגיע למפגשים ולהכיר את כולם יותר טוב, לי זה עבד מצוין
 

poogi007

New member
רעיון טוב...

אבל נראה לי שאני צריך להתרגל לקבלת ה'אני' החדש...
 
../images/Emo45.gif

נו, את רואה שאני מנסה להוציא את "חתולת המין" שאני מדחיקה בתוכי, לא?!!!
 

Berethor

New member
זה פשוט עינבר

א-מיני לא חייב לנסות כדי לדעת, בדיוק כמו שסמים וסגריות אפשר לא לרצות, גם בלי לשתמש בהם אפילו פעם אחת. חכם מי שלמד מהטעיות, חכם הרבה יותר זה שנמנע מהן ולמד אחרים. מיניות דורשת הרבה יותר 'זהירות' מא-מיניות, מחלות, הריון וסטוצים.
 
אני מסכימה עם הדעה הזו

בסופו של דבר, כמה שאני בלבטים. אני יודעת שאני "לא אנסה" רק בשביל לגלות אם אני מינית או לא (כלפי אחרים, אני מתכוונת). אני כבר מעדיפה לחיות בספק של "א-מיניות" מאשר לעשות על עצמי ניסויים שאינם מקובלים עלי לא מבחינה ערכית ולא מבחינה בריאותית (הן לנפש והן לגוף).
 

inbardaf

New member
אני נגד לנסות רק כדי לדעת בצורה נחרצת

למקרה שהובן אחרת מדברי. והמשפט על החכם שנמנע מנסיון הולך ככה: חכם יודע איך לצאת ממצבים שנבון לא היה נכנס אליהם מלכתחילה...
 
למעלה