שלום!

ohadio1

New member
שלום!

שלום! אתמול בזמן שהייתי בשירותים ציבוריים היה שם אדם שציחצח את שיניו וככל הנראה עף משהו מפיו לתוך העין שלי תוך כדי שהוא מצחצח שיניו.במידה ומדובר בנשא האם יש סיכוי להידבק באופן הזה? אין לי מושג האם היה לו דם בפה אם לאו
 

ohadio1

New member
תודה ושאלה נוספת

לא ציינתי זאת אך כוונתי היתה לנשא איידס אני מניח שהבנת את כוונתי. וכשכתבתי משהו מפיו התכוונתי לנוזל מפיו לא ברור לי איזה(רוק?משחת שיניים? דם?)הרגשתי ממש קצת משהו בעין האם התשובה שנתת מתייחסת לאפשרויות הנ"ל?
 
למעלה