שלום ..

המתופף1

New member
שלום ..

אני די חדש בעניין הקיובייס ואני מחפש כבר הרבה שמן סט תופים יותר נורמאלי לתוכנה , שישמע קצת לרוק. הממ והאם יש אתר שממנו אפשר להוריד עוד אפקטים כמו דיסטורשן וכאלה.. תודה לעונים..:)
 
למעלה