נציג גיורא שביט
New member
שלום
שלום, יש לי מחשב COMPAQ NX7010 המחשב מאד איטי, איך אני יכול לדעת מה גורם לאיטיות ? או מה עלי לעשות כדי להחזיר לו את המהירות שלו ? תודה
שלום, יש לי מחשב COMPAQ NX7010 המחשב מאד איטי, איך אני יכול לדעת מה גורם לאיטיות ? או מה עלי לעשות כדי להחזיר לו את המהירות שלו ? תודה