שלום

שלום

שלום, יש לי מחשב COMPAQ NX7010 המחשב מאד איטי, איך אני יכול לדעת מה גורם לאיטיות ? או מה עלי לעשות כדי להחזיר לו את המהירות שלו ? תודה
 
התוכנות שלוקחות...

הכי הרבה משאבים הן : iexplore 31000 k winword 15000 k למרות שאינו פעיל כרגע svchost 20000 K שאין לי מושג מה זה explorer 14000 k האם יש כפילות עם הראשון ? outlook 15000 k כמובן שעיגלתי את המספרים , כל השאר נמוכים הרבה יותר האם נתונים אלו עוזרים ? תודה
 

RoyBO

New member
לא ממש כולן תוכנות ותהליכים של וינדוס

איזו מערכת הפעלה יש לך, אילו אנטי וירוס או פיירוול?
 

RoyBO

New member
בן כמה המחשב? כמה זמן הוא איטי כבר?

איזה מעבד ? כמה זיכרון?
 
למעלה