שלום

TiNkE®BeL1

New member
שלום../images/Emo9.gif

אתם יכולים בבקשה לברר לי מה החלום הזה אומר? חלום על הופעה שהקהל עומד בחוץ, מחכה שיפתחו את השער. שפותחים את השער, רואים סוסים(מה אומרים סוסים בחלום?) אבל לא סתם סוסים.. סוסים שצוהלים(על שתיים) וממשיכים בשעיטה(על שתיים) עד השער שהאנשים עברו בו ותוך כדי כך האנשים רצים לאיפה שהסוסים עמדו וכולם מצליחים לעבור דרך הסוסים השועטים. ועוד שאלה.. מה אומר "נהר" בחלום? תודה לכל העונים.
 

TiNkE®BeL1

New member
לא, אבא שלי חלם אותו.../images/Emo47.gif

ובחלום גם הופיעה סבתא שלי(אמא שלו) שנפטרה. האם יש קשר? ומה זה אומר? תודה
 

רשף כשף

New member
החלום של אביך

אני מניחה שהוא סיפר לך אותו מתוך רצון לקבל פתרון. לדעתי משמעות החלום היא שהחולם נוהג במצבים בחייו בהתפרצויות יתר, משתמש ביותר אנרגיה וכוח ממה שצריך וכתוצאה מכך מרחיק אנשים מסביבתו. הסוסים מופיעים ככוח- כוח סוס, וההתפרצות לשער שהיה בעצם פתוח מוכיחה שהיה גם יכול להכנס בשקט ולא לעשות כל כך הרבה רוח וצלצולים על כל דבר שקורה בחייו... אימו שהופיעה בחלום באה להזהיר אותו ששימוש בכוח יתר במצבים מסויימים יכול להתפרש לרעה על ידי הסובבים אותו. שינסה להוריד את מפלס האנרגיה, זה לא משרת אותו, לא בריא, ובכלל אין צורך בכך.
 

רשף כשף

New member
הנהר

געש או שקט? אם הנהר היה גועש הרי שזה מחזק את פתרון החלום שנתתי, ואם להיפך, אולי הוא כבר מצא פתרון, משהו שירגיע אותו בתוך המשפחה.
 

TiNkE®BeL1

New member
קודם כל, תודה רבה.

השער של ההופעה היה סגור. ושהוא נפתח, סיפרתי לך מה קרה. ותודה רבה שוב
 

lee77

New member
היי

לשאלתך.......ככלל ראיית סוסים בחלום הינה סימן טוב,מלבד סוס אדמוני,ויש האומרים גם סוס שחור.(לא מצויין בספר לגבי סוסים שצוהלים על שניים) לגבי נהר ,משתייך למים ומופיע תחת מי מעיין-צפויה לך הצלחה רבה המשלבת חומר,רגש ורוח. מקווה שעזרתי....המשך יום מקסים
 

lee77

New member
עדכון

מצאתי נהר: "נהר הזורם לו בנחת-שקט,שלווה ושלום צופן לך העתיד ". "הנהר זורם בזעף או גועש- הישמר מאוייבך וממתחריך,הם זוממים מזימות נגדך".
 

TiNkE®BeL1

New member
תודה../images/Emo13.gif

ודי ידעתי שלא אמור להיות מצוין בספר על סוסים שצוהלים על שתיים.. אבל זה משהו מיוחד, לא?
 

lee77

New member
באמת משהו מיוחד

ובמיוחד אם הוא אופטימי ..... המשך חלומות פז...רק אל תחלמי על סוסים עם קרניים(סתם)
 

TiNkE®BeL1

New member
ממ.. תודה ו..../images/Emo47.gif

זה לא היה הכי בסגנון של אופטימי זה יותר היה בסגנון של מפחיד... ותודה, אני אחלום על סוסי פוני
 
למעלה