שלום!

NasTy GirL

New member
שלום!../images/Emo70.gif

כבר שאלתי פה כמה שאלות, אבל יש לי עוד אחת...:) טוב, זה נראה לי די פשוט-כי זה כמו שאלה אמריקאית-עם הרבה אופציות... אז ככה... יש שיר בשם I´M LEAVING ON A JET PLANE. מי מבין שתי הזמרות הבאות שרה אותו- JEWEL DIDO BJORK ?
10X
לירי
 

inigo

New member
ד. ../images/Emo13.gif

ד. אף אחת מן התשובות אינה נכונה. הזמרת היא Chantal Kraveasuk איניגו.
 

inigo

New member
במקור ד"א

השיר הוא של john denver . ביצוע יפה יש גם ל peter paul & mary .
 

shoosha1

New member
אז ככה...

JEWEL שרה אותו, יש לי את הגרסא בבית והיא מצויינת. אבל זאת לא הגרסא המקורית! בגרסא המקורית אני חושבת שבכלל שר את זה גבר (לא בטוחה). בכל מקרה שיר מקסים! שושה
 

inigo

New member
יש לך תקליט שבו שרה jewel ?

או - דיסק יותר נכון . כי אני חיפשתי ולא מצאתי אף ביצוע שלה (לפי התקליטים שהיא הוציאה אין לה אף שיר עם השם הזה....). אם מה שיש לך הוא קובץ mp3 שלפיו היא שרה את השיר, אז זאת כנראה טעות ששכפלה את עצמה באמצעות תוכנות השיתוף.....(ואת יכולה עכשיו לתקן
)
 

shoosha1

New member
בעיקרון ....

חבר שלי הכין לי דיסק של שירים שלה.. הקבצים הם מהאינטרנט, אז זה לא ב-100%. אני אבדוק את זה.. אם זאת לא היא, זה יהיה דיי משמעותי גם בשבילי :) שושה
 

shoosha1

New member
אז לאחר הבדיקה....

בעיקרון כאשר מבצעים חיפוש בקאזה/מורפיוס מופיע שיש גם לך (JEWEL) ביצוע, אבל כמובן זה לא מספיק. אז חיפשתי אתרים שבהם מופיע שהיא מבצעת את השיר גם כן .. ומצאתי בנתיים שניים.. הראשון השני אז זאת כנראה אכן היא :) (פווו... נרגעתי) שושה
 

inigo

New member
וואלה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

טוב , כל יום לומדים משהו חדש.....
איניגו.
 

MLLM

New member
כן אבל מי יודע

אבל מי יודע באיזה סרט השחקנים שרים את השיר הזה ביחד? (לא בפסקול, אלא סתם בתוך הסרט)
 

הדר בוג

New member
גם ג´סטין טימברלייק...

כן כן, זה מאן סינק, חבר של בריטני ה"בתולה" חידש את זה... יש לי את הגרסה שלו..לא משהו... של ג´ון דנבר (המקורית) הכי יפה...וגם של ג´ול
 
למעלה