שלום

שלום../images/Emo70.gif../images/Emo104.gif

אני נועה, ויש לי עבודה באנגלית לעשות על אלביס, אז קיוותי אם תוכלו לענות לי על כמה שאלות
הנה
מתי אלביס התחתן עם ליסה מרי
ואיפה
מה היה השיר הראשון שלו
ומתי הוא יצא
איך קראו לאלבום הראשון שלו
ותי הוא יצא
כמה מהאלבומים שלו נמכרו
ב
- נועה -
 

T C B M A N

New member
הנה לך:

1. אלביס לא התחתן עם ליסה מארי - איך זה אפשרי : ) זאת הבת שלו ליסה הוא היתחתן עם פרסליה בוליו פרסלי ב1.5.1967 במלון 'אלדין' בלאס וגאס. 2.השיר הראשון הרשמי הוא THAT'S ALL RIGHT MAMA ב5 ביולי '54 באולפני סאן *השירים הראשונים שהקליט אלביס(לא רישמיים) הם: My Happiness That's When Your Heartaches Begin I'll never stand in u're way 3.האלבום הראשון יצא רק בחברת התקליטים RCA ב13 במרץ 1956 שנקרא : "ELVIS PRESLEY" 4.ביום הולדתו שחל השבוע 8.1 הכריזה האיגוד הרשמי להקלטות בארה"ב שאלביס מכר 117.5 מיליון אלבומים והפך אותו לאמן הסולו המוכר ביתר בעולם למרות שיש עוד מליונים בלי אישורים(כי הארגון נולד תקופה אחרי שאלביס התחיל וגם עוד 500 מליון חוץ מארה"ב....) וזה מגיע לסה"כ מעל למיליארד (אלבומים קסטות סינגלים ותקלטים). בקיצור בשבילך תרשמי את ה117.5 מיליון...
 

T C B M A N

New member
אשתו והבת....

מימין אשתו לשעבר של אלביס ומשמאל הבת - ליסה מארי
 
היי נועה!

מסקרן אותי לדעת באיזו מסגרת עלייך להגיש את העבודה? אני מבינה שבמסגרת שיעורי אנגלית - אבל האם המורה ביקשה מכל הכיתה להגיש עבודה על אלויס או שאת בחרת בו? האם אלו שאלות ותשובות או שזה קטע כתוב שאת צריכה להגיש?
 
התשובה שלי../images/Emo104.gif

זה הולך ככה...כל תלמיד צריך להקריא סיכום מול כל הכיתה על בן אדם מסויים שהשפיע על משהו בעולם...אז אני בחרתי לעשות על אלביס
יש כאלה שעשו על יצחק רבין, על וולט דיסני וכו'
והשאלות הן שאלות שאני צריכה כי להשלים את הסיכום
הבנת
 
מה באלביס השפיע עלייך ../images/Emo35.gif

האדם, השירים..... במידה ויש עוד שאלות אל תהססי אמיר
 
הבנתי..

אבל למה בחרת להתמקד דווקא בו? אני מאזינה למוסיקה שלו? או שאת פשוט יודעת שהוא דמות חשובה ולכן החלטת לבחור באלויס?
 
יש לי כמה שירים שלא על המחשב../images/Emo70.gif

אבל בעיקרון אני ידעתי שהוא דמות חשובה ולכן בחרתי בו
זה משנה
 

danganon

New member
מידע ל-The coffee house

אלביס ופרסילה התחתנו ב1967.(ליסה מרי זאת הבת שלו!). השיר הראשון היה That's alright mama יצא ב- 1954-55. האלבום הראשון היה . Heart Break Hotel כל האלבומים שלו נמכרו!!!! אם את צריכה יותר מידע תינסי לאתר www.elvis.com .
 

T C B M A N

New member
תגובה לdanganon

הרבה כמוך טועים בהקשר לאלבום הראשון של אלביס. מה שציינתה הינו סינגל ולא אלבום - זהו תקליט עם 2 שירים לשם הוצאה למצעדים. האלבום הראשון קרה רק בRCA והוא - ELVIS PRESLEY HEARTBREAK HOTEL לא נכלל כלל בשום אלבום של אלביס!
 
למעלה