שלום...

N i r i t12

New member
שלום...../images/Emo53.gif

טוב בואו נתחיל עם זה שביומיים האחרונים אני חולמת לפחות שלושה או ארבעה חלומות ומתעוררת בבוקר מותשת לחלוטין, אין לי מושג אם זה קשור זה פשוט ששום דבר אחר לא השתנה (לא הזמנים, לא המיקום, לא כלום) ... אני בד"כ זוכרת את חלק מהחלומות שלי אבל לא בבהירות כפי שקורה לי כיום... אני ממש מקווה שתוכלו לעזור לי או להפנות אותי למקום שיוכל לעזור לי בפירוש אותם החלומות... החלמות שהיו לי הלילה (אני לא זוכרת את הסדר...)
החלום מתחיל בזה שאימא שלי חוזרת מחו"ל והיא מביאה לי תמונות של המקום שהיא הייתה בו. באחת התמונות מופיעה סבתא שלי כשהיא ואימא שלי מחזיקות נחש עצום (אני נכנסת קצת להיסטריה כי אני ממש מפחדת מנחשים), אחרי שאני מסתכלת בתמונה אני מוצאת את עצמי באותו מקום ובאותו זמן שהתמונה נלקחה. זו מעין עיר עתיקה כזאת אולי בצרפת, אנחנו עומדים על גשר ויש מכוניות שחונות בצידי הכביש. אני זוכרת שחשבתי שזה לא הגיוני מבחינת המיקום כי העיר נראתה די ארופאית והנחש נראה אקזוטי. בכל מקרה הן עוזבות את הנחש והוא משתחל מתחת למכוניות כשאיזו שהיא חיה - אולי כלב או חתול או שאולי שילוב בין שניהם- נוגסת בזנבו, הנחש מסתובב אליה ומעיף אותה ומתרחש מין קרב ביניהם וכאן נגמר החלום, או לפחות מה שאני זוכרת.
החלום השני די קצר. הוא מתחיל בזה שאני רבה עם חברה שלי (שלא קיימת במציאות), היא רוצה ללכת לאנשהו ואני אומרת לה שלא כדאי לה לעשות את זה ושזה מסוכן. הכל נעשה בלילה, יש מסביבנו עוד חברות כולן עומדות לצידי בויכוח. אני מבינה שהיא רוצה לנסוע במין מסוק שהמנחת שלו מורכב מסולם מאוד ארוך (מאודדדדדד), שבקצהו המנחת (כשאין בעצם שומדבר שמחזיק אותו אותו מהסולם). היא מחליטה לעשות את זה בכל מקרה, אנחנו מסתכלות לשמים ורואות מסוק נוחת כשהנחיתה מתחילה במעין זוהר ורוד שדומה לזוהר הצפוני, ולאט לאט מופיע המסוק הוא נוחת ונעלם. החברה הזאת מתחילה לעלות בסולם, אני חוששת לה מאוד, יש אנשים שאומרים לי שעושים את זה כל הזמן ושאני לא צריכה לפחד בכלל, אני עדיין מפחדת. היא מגיעה למעלה ואני נרגעת, שואלים אותי אם אני רוצה ללכת ואני עונה שאני רוצה להישאר לצפות במסוק נוחת. אנחנו מסתכלים על המנחת כשלפתע נופלת ממנו נקודה, אני מבינה שזו החברה שלי שנפלה מהמנחת, אני מגיבה בהיסטריה ואני גם יודעת שיקח לה המון זמן להגיע לקרקע (בגלל שהמנחת כלכך גבוה) ואני ממש מרחמת עליה. ברור לי שהיא הולכת למות ואולי אני גם יודעת שהיא מתה, אבל אני ממשיכה לחשוב על דרכים שהמסוק יכול להציל אותה - לזרוק לה מצנח, לאסוף אותה וכו'. אני מתעוררת מהחלום הזה מבוהלת לחלוטין.
בחלום האחרון יותר שחלמתי, הייתי בנאדם אחר שהוא בעצם תאומות, לא הייתי אחת מהתאומות, קשה לי להסביר את זה - זה כאילו החלפתי ביניהן כל הזמן. החלום היה יותר כמו צפייה פעילה בסרט...אני לא יודעת איך להסביר את זה. בכל מקרה הרעיון בסרט הזה ממש טיפשי, על איזה סוג של חרק או אדם שהוא חרק או משהו כזה, שמנסה להשתלט על העולם ולהרוג את התאומות שהן בעצם שחקניות מפורסמות. יש קטעים שהחלום ממש אפל ומפחיד ויש קטעים בו שנראים כמתוך סרט לילדים (מבחינת התוכן). אחרי איזה מאבק אחת התאומות מתחבאת והשנייה נשארת לבד. היא עומדת מול כניסה לבניין בעיר גדולה. הדלת סגורה ומהרווח שבין הדלת לרצפה מנסים לצאת כמה ג'וקים, היא דורכת עליה, כל פעם שהיא דורכת על אחד מופיע אחד יותר גדול. החלק שיוצא ראשון הוא הראש והיא דורכת על הראשים שלהם. היא מבינה שהיא לא יכולה להמשיך והיא בורחת כשלפתע מופיעה מולה ג'וק ממש ענק. אני לא יודעת מה קורה באמצע אבל אח"כ הכל נגמר, והן מצילות חבר של אח שלהן. הן נמצאות בבית שלהן (שהוא בעצם הבית שלי) יש המון חרקים על הרצפה והן דורכות עליהן, לבקשת אימא שלהן. אני ממש מצטערת שהצפתי אתכם בתוכן, זה פשוט בגלל שאני מופתעת מכמות הדברים שאני זוכרת... תודה
 

חמדונה

New member
יש לי רעיון לחלום השני....

אני לא בטוחה אבל... יכול להיות שאת מרגישה שהחֵברה מכריחה אותך לעשות משהו שאת לא רוצה? יכול להיות שאת מסתובבת עם אנשים שעושים דברים שלא נראים לך, ואולי אפילו מפחידים אותך? זה ניחוש, כי אני בפורום די הרבה וחשבתי שאני יכולה להתחיל גם לעזור...
 
למעלה