חצי תשובה
לא שמעתי שהגריניס מסרטנים. היה סיפור איתם, שהם לא מתעכלים כמו שצריך, לכן כלבים שלא לועסים, ולוקחים "ביסים" גדולים או בולעים את החטיף בשלמותות- מתו מסתימות מעיים בארה"ב. אחרי הסיפור הזה, הספק בארץ שלח מכתב לחנויות להוריד את החטיף מהמדפים. אני לא יודעת איך זה הסתיים (היתה חקירת FDA בארה"ב), אבל אם הם עדיין נמכרים אולי זה נמצא לא מסוכן (זה לא אומר כלום האמת...).