שלום

infatuation

New member
שלום../images/Emo13.gif

רציתי להציג בפניכם אתר חדש, עליתי אותו לפורום אמנות ואמרו לי שאתם תאהבו אותו. אתר עוד לא לגמרי גמור, אבל יש בו המון מה לראות. אז תהנו!
 

romi1304

New member
אז צריך לגשת לפורום אומנות בשביל

לחפש את הלינק שלו? או שתשים לנו גם לינק כאן?
 

infatuation

New member
אוי כנראה יש בעיה עם הלינקים

גם שם זה לא התווסף לי. אז הנה: www.kukulaland.com
 

romi1304

New member
האיורים מוצלחים מאד

עד כמה שאפשר לראות אותם. מעצב אתרים אתה לא. הניווט קשה מאד, האתר כבד מאד, לפעמים קשה לדעת איפה נמצאים, יש כפילויות מוזרות בלינקים שלא פתורות ברמת הבניה ועיצוב המידע ועוד כמה בעיות קטנות. האיורים שלך מוצלחים מאד, אבל קשה לבחון אותם בגודל המוצע, למה אני צריך לעמוד על הTHUMNAILS בשביל לראות את התמונות בחצי גודל ואז ללחוץ בשביל לראות אותן בגודל מלא? אתה חושב שהרבה אנשים ינסו לשבת עם האצבע על הכפתור של העכבר בשביל לראות את כל העבודות שלך? המראה של האתר מיוחד ויוצא דופן (בגלל האיורים) אבל כל הבעיות שציינתי מקשות על הגלישה ומבריחות צופים ולקוחות פוטנציאליים. חבל.
 

infatuation

New member
תודה על הביקורת

אני אמסור למי ש/כן בנה את האתר
באמת שכחתי לציין, לא אני בניתי והאיורים הם לא שלי. דווקא מי שבונה את האתר זוהי כן עבודתו. והמאיירת היא אחותי.
 

Yaronimus

New member
תגידי לאחותך

שהאיורים שלה הרסו לי את החיים. ממש ממש התרשמתי, הם מאוד מעניינים וגם כל האתר יוצר חוויה נהדרת. רק תתקנו את הbio, זה סיוט טיפוגרפי - תשתמשו בפונט שקריא, בגודל נורמאלי ותקצרו את אורך השורה. באופן כללי הגוםן "כתב-יד" הזה שאתם משתמשים בו באתר הוא לא הכי טוב לצרכי צפייה בווב. אני מציע להשתמש בגופנים סנס סריפים. אבל בסך הכל אני מאוד התרשמתי. שתמשיך ככה!!
 

j i m m y

New member
סליחה, התכוונתי לMiss Van

לא לפאפי.. גם פאפי וגם ואן הן אמניות סטריט
 

SCaToPHaG

New member
לא רק

אלא שילוב של כמה דברים - אלה שציינת, יחד עם ריידן ואודרי קוואסאקי.
 

ruzzO

New member
יפה ומטריד

תגידי לאחותך שהיא מדהימה. איור ברמה גבוהה מאד. אמנם ההתעסקות שלה באותו נושא חדגונית מעט, אבל אני תמיד אומר שדברים טובים יכולים לצאת רק מאובססיה. ואני גם רוצה לקחת את מה שהיא לוקחת.
 
למעלה