שלום

TheNightcrawler

New member
שלום ../images/Emo13.gif

אני לא יודעת אם זה המקום לשאול,אך מאחר ולא מצאתי מקום יותר מתאים אני אשאל כאן(אם ישנו פורום יותר מתאים אשמח אם תפנו אותי אליו). אני לומדת עכשיו בכיתה י' ובעוד מספר ימים תערך בחינה בספרות ובחומר נמצא גם הספר "תרנגול כפרות". ניסיתי להתחיל ולקרוא אותו אבל גם לסבל שלי יש גבול... החלטתי לנסות ולמצוא סיכומים עליו באינטרנט בתקווה שהם אלו שיעזרו לי לעבור את הבחינה. ועכשיו השאלה שלי : האם מישהו מכיר אתרים עם סיכומים טובים על הספר,או סיכומים בספרות בכלל?והאם יש אתר מסויים בו יש מאגר של שאלות לבגרות בספרות? אני מודה לכם מאוד
 

חןשסק

New member
דווקא אני נהנתי מהספר ../images/Emo13.gif

תשאלי בפורום לימודים ושיעורי בית, חפשי בטאגליינס, או שתחפשי בגוגל. שם מצאתי כמה סיכומים... אגב, יש שם גם סרט על פי הסרט. בהצלחה
 

חןשסק

New member
חח אני לא יכולה להסביר...

אני אוהבת ספרים, וגם בגלל שזה היה ספר של הבצפר וצריך לסיים לקרוא אותו...
 

blue skies

New member
המלצה ידידותית

תקראי אותו אפילו עמוד כן עמוד לא אני אישית גם לא אהבתי אותו אני מאוד אוהבת לקרוא את כל סוגי הספרים שיש אבל את הספר הזה ועוד שני ספרים: התפסן בשדה השיפון ו1984 שכולם התלהבו מהם לא יכולתי לקרוא סבלתי מכל שניה ושניה שניסיתי לקרוא אני גם ניסיתי להתחמק מהקריאה של הספר ולא הצלחתי תקראי חלק מהספר ועוד כמה סיכומים והסברים ואז במבחן תשתמשי באומנות החרטוטים והדעות האישיות מעלה ציון מעולה, מנסיון אישי
 

TheNightcrawler

New member
התפסן בשדה השיפון

אני מצאתי אותו פסיכודלי משהו.הדעות על הספר היו או שאהבו אותו או ששנאו אותו.אין באמצע.ובכן אני מזדהה עם אלו ששנאו אותו.. תודה על העצה הידידותית
אבל אני חושבת(מקווה?) שהסיכומים יחסו על העובדה שלא קראתי את הספר.
 

pulpula

New member
יש סרט כזה, לא?

אם אני לא טועה.. תוכלי לחסוך את "חווית" הקריאה.
 
למעלה