שלום ../images/Emo11.gif
התבקשתי ע"י הנהלת הפורום לבוא להגיד שלום. משום מה נראה לי שהם משתמשים בי כלהקת חימום למה שהולך לבוא, מעין "שחור-תורן", בניגוד לכחולים עושי הרוח. מה אכפת לי בעצם, אני כבר פרשתי מהמדיה לפני שנה ומה אתם יודעים, יש חיים מחוץ לפורום! טוב, לא קראו לי סתם, הרשו לי להציג לפניכם את מי שקורא לעצמו בלי שמץ ענווה- אופטימום.
התבקשתי ע"י הנהלת הפורום לבוא להגיד שלום. משום מה נראה לי שהם משתמשים בי כלהקת חימום למה שהולך לבוא, מעין "שחור-תורן", בניגוד לכחולים עושי הרוח. מה אכפת לי בעצם, אני כבר פרשתי מהמדיה לפני שנה ומה אתם יודעים, יש חיים מחוץ לפורום! טוב, לא קראו לי סתם, הרשו לי להציג לפניכם את מי שקורא לעצמו בלי שמץ ענווה- אופטימום.