שלום! שתי שאלות ממש קשות

  • פותח הנושא eve6
  • פורסם בתאריך

eve6

New member
שלום! שתי שאלות ממש קשות../images/Emo8.gif

קודם כל, רציתי דעת אם למישהו יש מושג, האם יש סיכוי לקבל דרכון הונגרי רק אם אחד ההורים יליד הונגריה? שאלה שנייה, היה לי מעין ויכוח עם אמא שלי (הלא הונגריה) לגבי הפלצ'ינתה שסבתא שלי ההונגריה ז"ל נהגה להכין. לי זכור, כילדה, שהיה במתכון מעט בירה. יכול להיות דבר כזה, או שזה מדמיוני הקודח?
 

דיתוּש

New member
בירה?../images/Emo72.gif

אה... טוב, אני לא יודעת מה בקשר לאחרים, אצלנו לא עשו ולא עושים את זה ככה...
ואני חושבת שאפשר לקבל דרכון הונגרי, למה לא, אבל כמובן חברים אחרים יודעים יותר טוב ממני... אל תסמכי עליי בעניין... אבל למה שלא תנסי אם את רוצה לקבל דרכון הונגרי?
 

ישRאל

New member
כבעל וותק בגסטרונומיה,,אני יודע

שמוסיפים בירה לבנה ב,,קורוזוט,,פנקייק,,וכן גם בפולוצ'ינטה,,אבל במינון ממש קטן,,ובמידה ושמים בירה יש להוסיף גם תמצית רום,,
 

B T1

New member
לגבי שתי השאלות שלeve....

לאחר מחשבה מרובה: כולם צודקים. בבלילה שמים סודה או בירה או שנותנים לעמוד בפריז'ידר מינימום שעה. (שיהיה יותר אורירי) לגבי אזרחות--יש לשאול בשגרירות או עורך דין המתמחה בסידור אזרחות. בהצלחה.
 

eve6

New member
תודה רבה על התשובות!

אז יכול להיות שצדקתי בקשר לבירה...אוקיי, אני אודיע לאמא שלי שהיא הפסידה בהתערבות
 

B T1

New member
מטבען של האמהות להפסיד....

בהתערבויות מול ילדיהן. הכלל נכון גם במקרה שלך.
 

jimi2

New member
לגבי הדרכון

eve שלום ניתן לקבל דרכון הונגרי אם רק אחד מההורים שלך הוא הונגרי אבל.... קיים חוק הונגרי שאומר: הזכאות לדרכון הונגרי לפי אחד ההורים תלוי בתאריך הלידה של מבקש הדרכון ומה זה אומר: קיים טווח שנים שבהם הזכאות ניתנת לפי האבא וטווח שנים שבהם הזכאות היא לפי האם, כאשר השנים הם השנים שבהם נולד מבקש האזרחות. ניתן לברר את הזכאות בשגרירות ההונגרית בת"א. שבוע טוב ג'ימי
 
מספיק שהאבא יליד הונגריה

והכוונה להונגריה בגבולות של היום! הם דורשים תעודת לידה של האב.
 
למעלה