שלום שאלה

henry987

New member
שלום שאלה

איך קבוצות עוברות מעיר לעיר? האם באיזשהו שלב לדוגמא, ההורנטס יכולים לעבור לדטרויט או שמעבר של קבוצות לערים הוא רק באיזור מסויים? תודה לעונים
 

SSPB

New member
לפי הידוע לי יש הסכמים

בין הקבוצות לערים לכמה שנים וכשהחוזה ביניהם מסתיים אז כל צד שוקל את המשך דרכו בהתאם לרצונותיו
 

סלים וארזה

New member
מנהל
וכמובן צריך אישור של מנהלת הליגה אחרת כל הקבוצות היו בקליפורניה וניו יורק
 
למעלה