שלום שאלה איך קבוצות עוברות מעיר לעיר? האם באיזשהו שלב לדוגמא, ההורנטס יכולים לעבור לדטרויט או שמעבר של קבוצות לערים הוא רק באיזור מסויים? תודה לעונים