שלום שאלה

חן המלך2

New member
שלום שאלה

אני חדש בנושא הקיוביס עכשיו התחלתי לעבוד עם המדריך של אתר קונדרה הגעתי לשלב בוא אני צריך לעשות את התווים ולא הבנתי איך עושים זאת.היה כתוב לעשות ואז ללחוץ על כפתור CYCLE לא הבנתי מה הכוונה אני אשמח אם מישהו יסביר לי ויש לכם מדריכים טובים לתוכנה הזו?
 

zoomout

New member
בבקשה

כפתור cycle זה הכפתור שנראה כמו חץ "פניית פרסה" ליד play,stop ...לגבי מדריכים,יש את המדריך cubase sx 3 video tutorials שזה בעצם אוסף של סרטונים שמסבירים לך בוידואו איך להישתמש בתוכנה.וכמובן יש את המדריך שבא עם הקיובייס - זה רק בתנאי שאתה יודע אנגלית.
 

חן המלך2

New member
היי

תודה על התשובה מה אתה אומר לגבי הספר בעיברית?והסרטים הם בעיברית?
 

zoomout

New member
תשובה

יש ספר בעברית על קיובייס של דני קוריטו,אני לא מכיר את הספר שמעתי שהוא טוב.הסרטים הם באנגלית,אבל אנגלית פשוטה יחסית.
 

חן המלך2

New member
היי

אפשר בבקשה קישור לסרטים האלו? תודה רבה היו גם סרטים בגוף אני חושב שזה אלו אבל לא בטוח
 

zoomout

New member
היי

אתה יכול להזמין אותם מאינטרנט,תכתוב בגוגל Cubase sx3 video tutorials ואז יהיו לך אתרים שאתה יכול להזמין בהם.זה דיסק של בערך 3-4 שעות של הסברים,ממש שווה בתנאי שאתה יודע אנגלית בסיסית.
 
למעלה