שלום, שאלה לגבי DX
מתכנת אנוכי משחק פלטפורמה בC++ תוך שימוש בDX (הידד למונופול של מייקרוסופט) וממש עכשיו שמתי לב שאני לא מסוגל להטעין תמונות מעל גודל מסויים. הבעיה במשחק היא שהמפות לא בנויות כאוסף של אוביקטים אבל כתמונה אחת ענקית שאין בה חזרות של משטחים. מובן שיהיו אוביקטים כמו יצורים, אויבים ועננים אבלאני עדיין זקוק לתמונה אחת גדולה. ניסיתי עד עכשיו פשוט להטעין את כל התמונה ומעבר לכך שבצורה זאת אני לא יכול לעשות מסך loading (רק מסך שחור ומציק P
אני לא מצליח להטעין תמונות שהגודל שלהן גדול מ- 3200X1200 פיקסלים. חשבתי לחלק את התמונה הענקית לכמה תמונות, מעין tiles , ולהצמיד אותן בזמן המשחק. כל tile יהיה בגודל של הרזולוציה , 800X600. עדיף אולי לעשות שהגודל יהיה ריבוע במימדים שהם חזקה של 2? כלומר, זה משמעותי בזמן ההרצה? ועוד משהו שמדאיג אותי..ראיתי במייפל סטורי שבתמונת הרקע עשו tiles שכאלה (אם כי קטנים הרבה יותר). הבעיה הייתה ששם ראו לפעמים רווחים בין הריבועים, כאילו שלא הצליחו להצמיד אותם בדיוק. הבעיה הזאת תופיע גם אצלי?
מתכנת אנוכי משחק פלטפורמה בC++ תוך שימוש בDX (הידד למונופול של מייקרוסופט) וממש עכשיו שמתי לב שאני לא מסוגל להטעין תמונות מעל גודל מסויים. הבעיה במשחק היא שהמפות לא בנויות כאוסף של אוביקטים אבל כתמונה אחת ענקית שאין בה חזרות של משטחים. מובן שיהיו אוביקטים כמו יצורים, אויבים ועננים אבלאני עדיין זקוק לתמונה אחת גדולה. ניסיתי עד עכשיו פשוט להטעין את כל התמונה ומעבר לכך שבצורה זאת אני לא יכול לעשות מסך loading (רק מסך שחור ומציק P