שלום, שאלה בקשר לMP4

אשחר 1

New member
שלום, שאלה בקשר לMP4

קיבלתי MP4 במתנה, ואני מנסה להוריד כמה שירים מהמחשב ואני לא מצליחה.(בקיצור לא יודעת איך) כולם אמרו לי שכדאי להוריד מאימיול אבל שם יש המון סוגי תוכנות ואני לא יודעת איזה תוכנה מתאימה להורדת שירים וסרטונים למכשיר, וגם איך לצרף את השירים לתוכן התוכנה כדי שMP4 שלי יכלל את השירים הנבחרים? תודה בכל דבר!!!!
 

tweeg

New member
מה?

אני עונה לפי מה שהבנתי: את מחפשת תוכנה להעברה של שירים וסרטים שירים את יכולה להעביר ע" גרירה ישירה לכונן שנפתח במחשב שלי סרטים את צריכה תוכנת המרה: http://www.ttl.co.il/sg_page~187.htm
 

אשחר 1

New member
בדיוק אבל

שאני מחברת את הנגן שלי למחשב בעזרת USB או משהו כזה והמחשב מזהה אותו אבל מה השלב הבא? ומה לגרור ולאיפה? ועוד שאלה, איזה קובץ הנגן תומך? (זה פעם הראשונה שלי שאני משתשמת בנגן ואינני מבינה בעניינים האלו) תודה
 

יאיר B

New member
על איזה נגן אנחנו מדברים?

MP4 זה לא מספיק כדי לאפיין את הנגן (צריך דגם יותר ספציפי). בעיקרון, אם מדובר על נגן מדבקה (נגן שהוא לא מחברה ידועה): לאחר חיבור הנגן למחשב יפתח כונן חדש תחת המחשב שלי. לכונן זה ניתן לגרור שירים (לפעמים יש בהם תיקיות, תיקיה בשם MUSIC או MEDIA יהיו התיקיות של השירים להבדים מתיקיות VIDEO לסרטים למשל או RECORD להקלטות). גרירה נעשית מתוך המחשב שלך (תיקיה שבה יש קבצים של מוזיקה בפורמט MP3 או WMA - מה שכל נגן תומך בהם) לתיקיות ה-MUSIC של הנגן. אפשר גם להעביר דרך העתק-הדבק לתיקיות הרלוונטיות. הערה: לא לשכוח לנתק בטוח את הנגן לאחר העברת השירים (יש מאמר על זה במאמרי הפורום אם את לא יודעת מה הכוונה).
 

אשחר 1

New member
אוקיי...

יש לי נגן MP4 שיש לו: מסך LCD בגודל "1.8 אינץ' (דק במיוחד, גוף אלומיניום) USB 2.0 להעברת נתונים מהירה רדיו FM מובנה (לא באוזניות) תפריטים בשפה העברית משמש גם כטייפ מנהלים דיגיטלי ואיכותי סוללת ליתיום נטענת (דרך ממשק ה USB של המחשב) זה ברור? עוד משהו, איזה כונן אני צריכה לגרור? יש 3 סוגי של כונן (C,D,E) ולאיזה אחד מהם לגרור? נגיד, אני חיברתי את הנגן שלי והמחשב שלי מזהה אבל מה השלב הבא? ללחוץ איזהו כפתור או מה? ואיך להוריד שירים שאני רוצה אבל לא יודעת מאיפה... תודה!
 

tweeg

New member
כה כמו שחשבתי

תפתחי את המחשב שלי תחברי את הנגן הכונן החדש שיופיע תעבירי אליו בקשר להורדת שירים אי אפשר לעזור לך עם זה פה
 
למעלה