שלום, שאלה בקשר לרשת

flecktor

New member
שלום, שאלה בקשר לרשת

יש לי כבל רשת 36 זוג מסוכך חיצונית שעובר בתוך הקיר, לגובה של 3 קומות. על הקבל הזה, עוברים טלפונים. בנוסף יש לי רשת מחשבים. אני רוצה להעביר על הכבל 36 זוג, כבל 4W של רשת. נאמר לי שלפני מספר שנים ניסה מישהו להעביר רשת על הכבלים האלה, וכנראה שהנתונים נהרסו. נשאלת השאלה, האם חוסר סיכוך יכול להפריע? או האם השראות אלקטרו מגנטיות מחוטי הטלפון יכולים להרוס את הנתונים שברשת? והאם יש דרך להתמודד עם הבעיה? תודה מראש לכל תשובה
 

marvin2

New member
הנתונים נהרסו ?

הוא שלח אותם לתיקון ? ועכשיו ברצינות, הכבל שאתה מתאר הוא גבולי מאד, אבל מה שהכי חשוב לבדוק זה שכל זוג בכבל הזה מלופף סביב עצמו. במידה וכן תנסה ליצור רשת . במידה והם לא מלופפים - אין טעם לבדוק.
 
למעלה