שלום רב

שלום רב

אז התחיל עם מה כבר עשיתי, אז ככה שלחתי כבר 3 מכתבים למערכת תפוז, 2 מתוך ה-3 הפנו אותי לפורום תמיכה טכנית ו.. אחד לפורום תמיכה בתפוז אבל בשני הפורומים האלה אף אחד לא התייחס אף אחד לא עונה כבר כמה ימים, הבעיה שלי היא כך אינני מצליח להיכנס לתיבת המסרים האישיים של תפוז כמו כן אינני מצליח להיכנס לניהול הבלוג שלי זאת אומרת בכל פעם שאני מנסה להיכנס לאחד מהדברים שציינתי אז נפתח לי חלון כמו בתמונה המצורפת אשמח לקבל תשובה..
 
למעלה