א מ א י ק ר ה ל י
New member
שלום רב
לא ידעתי לאן לנצל"ש...... אריה שבוע הבא בן חצי שנה!!! ככה, התחלנו מוצקים שבוע שעבר- ב"ה הוא מאווווד נהנה!! קצת גזר, קישוא, בטטה ותפו"א. עד עכשיו היתה לו יציאה אחת לכמה ימים, ועכשיו זה נראה שהוא מאוד סובל- האם זה יכול להיות עצירות? מה ניתן לעשות על מנת למנוע את זה? הוא ממש בכה לי כל היום, ולא מוכן שאני אוריד אותו. הוא מתפתל, והיתה לו יציאה קטנה מקודם (פעמיים בעצם). אולי בכלל זו קפיצת גדילה, והוא מנסה לומר לי שהוא רעב? ואולי זה כאבי שיניים? אויש, אני מה זה גרועה בלפענח מה שהוא רוצה.... למישהי יש הצעות????
לא ידעתי לאן לנצל"ש...... אריה שבוע הבא בן חצי שנה!!! ככה, התחלנו מוצקים שבוע שעבר- ב"ה הוא מאווווד נהנה!! קצת גזר, קישוא, בטטה ותפו"א. עד עכשיו היתה לו יציאה אחת לכמה ימים, ועכשיו זה נראה שהוא מאוד סובל- האם זה יכול להיות עצירות? מה ניתן לעשות על מנת למנוע את זה? הוא ממש בכה לי כל היום, ולא מוכן שאני אוריד אותו. הוא מתפתל, והיתה לו יציאה קטנה מקודם (פעמיים בעצם). אולי בכלל זו קפיצת גדילה, והוא מנסה לומר לי שהוא רעב? ואולי זה כאבי שיניים? אויש, אני מה זה גרועה בלפענח מה שהוא רוצה.... למישהי יש הצעות????