אהלן! אני חדשה פה בפורום, התסכלתי קצת בפורום והוא נראה אחלה פורום. לאחרונה רכשתי פאלם מדגם Tungsten E קודם היה לי Zire ושדרגתי אותו.... זה כל מה שאני יכולה לספר על עצמי בנושא הזה...
../images/Emo5.gif כנראה שאני באמת בן 99 אם יש בני
10 שעובדים ומרוויחים כסף והדבר מפליא אותי. לפני 89 שנים כשהייתי בן 10 אכן עבדתי והרווחתי כסף שהספיק לי בקושי לקנות פלאפל + ארטיק - לא יותר. אבל, היום, איך שהזמן עובר...