שלום רב
שלום רב. אני לא יודע אם זה המקום, אבל אני מקווה שתוכלו לעזור לי, ואם אפשר מהר כי המידע שאני צריך קצת דחוף אני צריך להגיע היום ב-13:30 לבית העלמין ירקון מהוד השרון, או מצומת מורשה או מצומת ירקון אודה לכם על תשובה מהירה בתודה מראש, נעם
שלום רב
שלום רב. אני לא יודע אם זה המקום, אבל אני מקווה שתוכלו לעזור לי, ואם אפשר מהר כי המידע שאני צריך קצת דחוף אני צריך להגיע היום ב-13:30 לבית העלמין ירקון מהוד השרון, או מצומת מורשה או מצומת ירקון אודה לכם על תשובה מהירה בתודה מראש, נעם