שלום רב

מצב
הנושא נעול.

noamte

New member
שלום רב

שלום רב
שלום רב. אני לא יודע אם זה המקום, אבל אני מקווה שתוכלו לעזור לי, ואם אפשר מהר כי המידע שאני צריך קצת דחוף אני צריך להגיע היום ב-13:30 לבית העלמין ירקון מהוד השרון, או מצומת מורשה או מצומת ירקון אודה לכם על תשובה מהירה בתודה מראש, נעם
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תשים לב בבקשה להוראות ../images/Emo26.gif

שלום רב
שלום רב. אני לא יודע אם זה המקום, אבל אני מקווה שתוכלו לעזור לי, ואם אפשר מהר כי המידע שאני צריך קצת דחוף אני צריך להגיע היום ב-13:30 לבית העלמין ירקון מהוד השרון, או מצומת מורשה או מצומת ירקון אודה לכם על תשובה מהירה בתודה מראש, נעם
תשים לב בבקשה להוראות

כיצד לשאול שאלות בפורום!
ויום נעים!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה