בדחילו ורחימו1
New member
שלום רב
אוקיי, בני בן 9, כיתה ד', עד כיתה ד' היה בסדר, הילד כתב ועשה שיעורים והיה בעיניינים.
השנה הוא לא עושה שיעורים לא כותב במחברות ולא עושה כלום בלימודים.
פסיכיאטרית מומחית לקשב וריכוז איבחנה אצלו ADHD
הוא התחיל ממינון מאוד נמוך של ריטלין וכשהגיע למינון טיפולי נמוך(10 מ"ג) פתאום החל לכתוב בשיעור ולחזור עם שיעורים
לפני שבוע העלו לו ל20 מ"ג sr שהוא מסרב לבלוע, עד עתה המסנו לו את התרופה במיים.
אני בדעה שברגע שיגיע למינון שמתאים לו וייקח בעקביות את התרופה העיניינים ישתפרו,
כרגע הוא פעם לוקח פעם לא והמינון נמוך מידי, הוא לא כותב בשיעורים ובא בלי שיעורי בית הביתה.
שאלתי היא האם באמת לחכות עד להגעה למינון טיפולי ונטילה מסודרת, זה ישפר את המצב?
אני כבר אובד עצות, הייתי נגד ריטלין ולא רציתי לתת לו אבל כבר הייתי אובד עצות.
תודה מראש!
אוקיי, בני בן 9, כיתה ד', עד כיתה ד' היה בסדר, הילד כתב ועשה שיעורים והיה בעיניינים.
השנה הוא לא עושה שיעורים לא כותב במחברות ולא עושה כלום בלימודים.
פסיכיאטרית מומחית לקשב וריכוז איבחנה אצלו ADHD
הוא התחיל ממינון מאוד נמוך של ריטלין וכשהגיע למינון טיפולי נמוך(10 מ"ג) פתאום החל לכתוב בשיעור ולחזור עם שיעורים
לפני שבוע העלו לו ל20 מ"ג sr שהוא מסרב לבלוע, עד עתה המסנו לו את התרופה במיים.
אני בדעה שברגע שיגיע למינון שמתאים לו וייקח בעקביות את התרופה העיניינים ישתפרו,
כרגע הוא פעם לוקח פעם לא והמינון נמוך מידי, הוא לא כותב בשיעורים ובא בלי שיעורי בית הביתה.
שאלתי היא האם באמת לחכות עד להגעה למינון טיפולי ונטילה מסודרת, זה ישפר את המצב?
אני כבר אובד עצות, הייתי נגד ריטלין ולא רציתי לתת לו אבל כבר הייתי אובד עצות.
תודה מראש!