שלום רב
אני קוראת סמויה פה רוב הזמן, ולומדת מפה המון.
אני צריכה להכין עוגת חתול (מצרפת קישור http://www.cakeygoodness.co.uk/2011/05/27/garfield-cake/) ורוצה מכן יעוץ בבקשה.
אני צריכה להכין עוגת בסיס לבנה (וניל) עם ציפוי שוקולד, ואני מבקשת לדעת איזו עוגה הכי טוב לצפות בבצק סוכר?
נראה לי שטורט רגיל שאני מכינה לא ממש יחזיק משקל גדול של בצק סוכר.
האם יש סוג מסויים של עוגות (טעימות),שמיועד לציפוי יותר מאחרות?
אם כן אשמח מאוד לעזרה, הכוונה ומתכון.
תודה מראש
אני קוראת סמויה פה רוב הזמן, ולומדת מפה המון.
אני צריכה להכין עוגת חתול (מצרפת קישור http://www.cakeygoodness.co.uk/2011/05/27/garfield-cake/) ורוצה מכן יעוץ בבקשה.
אני צריכה להכין עוגת בסיס לבנה (וניל) עם ציפוי שוקולד, ואני מבקשת לדעת איזו עוגה הכי טוב לצפות בבצק סוכר?
נראה לי שטורט רגיל שאני מכינה לא ממש יחזיק משקל גדול של בצק סוכר.
האם יש סוג מסויים של עוגות (טעימות),שמיועד לציפוי יותר מאחרות?
אם כן אשמח מאוד לעזרה, הכוונה ומתכון.
תודה מראש