שלום רב

revavonet

New member
שלום רב

אני קוראת סמויה פה רוב הזמן, ולומדת מפה המון.
אני צריכה להכין עוגת חתול (מצרפת קישור http://www.cakeygoodness.co.uk/2011/05/27/garfield-cake/) ורוצה מכן יעוץ בבקשה.
אני צריכה להכין עוגת בסיס לבנה (וניל) עם ציפוי שוקולד, ואני מבקשת לדעת איזו עוגה הכי טוב לצפות בבצק סוכר?
נראה לי שטורט רגיל שאני מכינה לא ממש יחזיק משקל גדול של בצק סוכר.
האם יש סוג מסויים של עוגות (טעימות),שמיועד לציפוי יותר מאחרות?
אם כן אשמח מאוד לעזרה, הכוונה ומתכון.
תודה מראש
 

revavonet

New member
וגם כמויות ששכחתי

האם 1.2 ק"ג כתום
ו600 גרם שחור 600 צהוב יספיקו לי?
כמה צריך בשביל לצפות עוגה בקוטר 24 או 26?
תודה שוב
 

net the jet

New member
הקישור לא ממש עובד.

יש פה במאמרים יופי של מתכונים מומלצים. בגדול צריך עוגה בחושה.
בגלל שאני לא רואה את התמונה של העוגה, קשה לי לענות על הכמויות.
 

desertm

New member
לגבי כמויות

לאחר חיפוש באתר הצלחתי להגיע לתמונה. לדעתי, לכיסוי העוגה עצמה אין צורך ביותר מ-600-800 גרם בצק כתום (אני לוקחת בחשבון שאני די מדקקת את הבצק ולא משתמשת בכמויות גדולות). הצהוב עבור השפם לא יצריך יותר מ-200 גרם. לגבי השחור, נראה לי שהפסים בכלל צבועים ולא השתמשו בבצק בכלל.
בהצלחה!
 

pomelit

New member
זו העוגה?

קחי בחשבון שזה לא חתול רנדומלי, אלא דמות מוכרת מקומיקס. לא יודעת אם זה קריטי. גרפילד הוא חתול עצלן מאוד וגרגרן מאוד עם הרבה אופי.
 

revavonet

New member
זאת העוגה

תודה על התשובות.
אני מתכננת להכין גודל של 24 או 26 גובה 9 ס"מ בערך.
יכול להיות שפה הם צבועים, אבל אני לא אצבע.
 

revavonet

New member
תודה

מצאתי מתכון טוב ואפיתי עוגה, מחר אמלא ואצפה.
מחזיקה אצבעות
 

revavonet

New member
האם כדאי לצפות עוגה בגנאש מוקצף או רגיל?

ואיזו כמות אני צריכה לעוגה 26?
אשמח למתכונים
תודה מראש
 
למעלה