שלום רב!!!
אז ככה, אמי בת 46, יש לה 4 ילדים (כולל גם אותי). הבן הבכור בן 20 בצבא, אני בת קרוב ל19 בצבא, ויש לנו 2 אחים קטנים, אחד קרוב ל13 ואחת קרובה ל5. העיקרון הוא, שאני ואחי הגדול בצבא. הפרידה מאח שלי הגדול שאמי הכי קרובה אליו היתה לה מאוד קשה, וראו עליה כמה הגעגועים קשים לה. כל סופ"ש שהוא היה חוזר הביתה היא היתה המאושרת באדם והיתה מכינה טונה אוכל. אבל כל זמן שהוא לא היה בבית, היא היתה ההיפך הגמור. חוץ מהקטע של האוכל. היא לא הרעיבה אותנו או משהו.. בכל מקרה, מאז שגם אני התגייסתי, אמי נהייתה סוג של רובוט בבית. חוזרת הביתה, עושה את המוטל עליה והולכת לישון. שמתי לב לזה במיוחד השבוע כשנשארתי בבית ברגילה. אמא שלי נהייתה נורא אובססיבית לביצוע המטלות בבית ובמיוחד לניקיון הבית. אתמול הכרחתי אותה להיכנס למקלחת כי היא נראתה מותשת אחרי העבודה (היא מורה בבי"ס יסודי) וחשבתי שזה יעשה לה טוב, והיא התעקשה להכין אוכל כשרק אני ואחי הקטן היינו בבית וכבר אכלנו ולא היינו מי יודע מה רעבים. הייתי צריכה להתווכח איתה על זה שעה. כמובן שבסוף היא הכינה את האוכל ואז נחתה ישר למיטה ולא התקלחה. היום זה הגיע לסוג של שיא כשהיא היתה בדרך למיטה אחרי שסיימנו לראות סרט בסלון, היא גילתה שיש נזילה ממקום נסתר כלשהוא בממ"ד, והיא התחילה להתעצבן ולבכות ולזרוק דברים שנרטבו ולכעוס על אבא שלי פתאום שהוא משאיר שם עיתונים ומכתבים ושהוא שם את התיק שלו על הריצפה ואז הוא נרטב ובקיצור היא התחילה לעבור סוג של התמוטטות עצבים קטנה, והייתי צריכה לקחת ממנה את המגב בכוח ולהכריח אותה לעלות לישון, כי היא התחילה לסדר את כל הממ"ד. להוציא דברים מהארון (???איך זה קשור לנזילה??) ולסדר הכל. סליחה שאני חופרת ושזה כבר ארוך מדי, פשוט חשבתי שכדאי שיהיו כמה שיותר פרטים! בכל אופן, אף פעם לא ראיתי את אמא שלי ככה, לפחות לא בצורה כזו קיצונית, והאמת שזה טיפה הפחיד אותי. זה מדאיג אותי כי אמא שלי כן אוהבת סדר וניקיון אבל לא כשזה בא על חשבון שעות השינה שלה, ולא בצורה כזו אובססיבית. מה קרה לאמא שלי!?!?!??!?! זה נורמלי??? הלפ!
אז ככה, אמי בת 46, יש לה 4 ילדים (כולל גם אותי). הבן הבכור בן 20 בצבא, אני בת קרוב ל19 בצבא, ויש לנו 2 אחים קטנים, אחד קרוב ל13 ואחת קרובה ל5. העיקרון הוא, שאני ואחי הגדול בצבא. הפרידה מאח שלי הגדול שאמי הכי קרובה אליו היתה לה מאוד קשה, וראו עליה כמה הגעגועים קשים לה. כל סופ"ש שהוא היה חוזר הביתה היא היתה המאושרת באדם והיתה מכינה טונה אוכל. אבל כל זמן שהוא לא היה בבית, היא היתה ההיפך הגמור. חוץ מהקטע של האוכל. היא לא הרעיבה אותנו או משהו.. בכל מקרה, מאז שגם אני התגייסתי, אמי נהייתה סוג של רובוט בבית. חוזרת הביתה, עושה את המוטל עליה והולכת לישון. שמתי לב לזה במיוחד השבוע כשנשארתי בבית ברגילה. אמא שלי נהייתה נורא אובססיבית לביצוע המטלות בבית ובמיוחד לניקיון הבית. אתמול הכרחתי אותה להיכנס למקלחת כי היא נראתה מותשת אחרי העבודה (היא מורה בבי"ס יסודי) וחשבתי שזה יעשה לה טוב, והיא התעקשה להכין אוכל כשרק אני ואחי הקטן היינו בבית וכבר אכלנו ולא היינו מי יודע מה רעבים. הייתי צריכה להתווכח איתה על זה שעה. כמובן שבסוף היא הכינה את האוכל ואז נחתה ישר למיטה ולא התקלחה. היום זה הגיע לסוג של שיא כשהיא היתה בדרך למיטה אחרי שסיימנו לראות סרט בסלון, היא גילתה שיש נזילה ממקום נסתר כלשהוא בממ"ד, והיא התחילה להתעצבן ולבכות ולזרוק דברים שנרטבו ולכעוס על אבא שלי פתאום שהוא משאיר שם עיתונים ומכתבים ושהוא שם את התיק שלו על הריצפה ואז הוא נרטב ובקיצור היא התחילה לעבור סוג של התמוטטות עצבים קטנה, והייתי צריכה לקחת ממנה את המגב בכוח ולהכריח אותה לעלות לישון, כי היא התחילה לסדר את כל הממ"ד. להוציא דברים מהארון (???איך זה קשור לנזילה??) ולסדר הכל. סליחה שאני חופרת ושזה כבר ארוך מדי, פשוט חשבתי שכדאי שיהיו כמה שיותר פרטים! בכל אופן, אף פעם לא ראיתי את אמא שלי ככה, לפחות לא בצורה כזו קיצונית, והאמת שזה טיפה הפחיד אותי. זה מדאיג אותי כי אמא שלי כן אוהבת סדר וניקיון אבל לא כשזה בא על חשבון שעות השינה שלה, ולא בצורה כזו אובססיבית. מה קרה לאמא שלי!?!?!??!?! זה נורמלי??? הלפ!