שלום רב, שאלה:
אינני בטוח שזהו הפורום המתאים אך בכל זאת: רציתי לדעת איזו טענה משפטית עלי לטעון/להוכיח כאשר אני מייצג חברת ביטוח שעשתה ביטוח חיים לגבר כך שאם ימות מוות רגיל תקבל משפחתו כסף אך לא אם מדובר בהתאבדות. והגבר מצא את מותו. האם יש סעיף כלשהו בחוק שיכולה לטעון חברת הביטוח במידה והיא טוענת כי מדובר בהתאבדות או אפילו איזה פס"ד מוכר בעניין. תודה מראש.
אינני בטוח שזהו הפורום המתאים אך בכל זאת: רציתי לדעת איזו טענה משפטית עלי לטעון/להוכיח כאשר אני מייצג חברת ביטוח שעשתה ביטוח חיים לגבר כך שאם ימות מוות רגיל תקבל משפחתו כסף אך לא אם מדובר בהתאבדות. והגבר מצא את מותו. האם יש סעיף כלשהו בחוק שיכולה לטעון חברת הביטוח במידה והיא טוענת כי מדובר בהתאבדות או אפילו איזה פס"ד מוכר בעניין. תודה מראש.