שלום רב, שאלה:

BLUE NAVY

New member
שלום רב, שאלה:

אינני בטוח שזהו הפורום המתאים אך בכל זאת: רציתי לדעת איזו טענה משפטית עלי לטעון/להוכיח כאשר אני מייצג חברת ביטוח שעשתה ביטוח חיים לגבר כך שאם ימות מוות רגיל תקבל משפחתו כסף אך לא אם מדובר בהתאבדות. והגבר מצא את מותו. האם יש סעיף כלשהו בחוק שיכולה לטעון חברת הביטוח במידה והיא טוענת כי מדובר בהתאבדות או אפילו איזה פס"ד מוכר בעניין. תודה מראש.
 
הפוליסה עצמה היא החוזה המחייב

הפוליסה עצמה היא החוזה המחייב בין הצדדים: במידה והפוליסה מחריגה התאבדות, החברה לא תשלם פיצוי. השאלה היא עובדתית - במידה והגבר באמת התאבד, אין קייס לתביעה נגד חברת הביטוח. אולם אם מבחינה עובדתית אין לכך בסיס, יש להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. יש לשים לב לתקופת ההתיישנות - 3 שנים מיום האירוע!
 
למעלה