שלום רב לכולם

spiritslayer

New member
שלום רב לכולם

היי, אני חדש בפורום זה, וברצוני להמשיך את קיומי בו, נעים מאוד אנשים אני אלכס. תמיד התעניינתי בתרבות יפן, מודרנית ועתיקה, משחקי וידאו יפניים, תרבות הפופ והרוק שלהם, ובאורח החיים של היפנים העכשווים ניסיתי ללמוד את השפה פה ושם, בצ'אטים, פורומים וקורסים למינהם, ולמרות שהיה נורא כיף בקורסים, יצאתי בהרגשה של אי שביאות רצון, זה פשוט כללי מדי, עברתי 4 קורסים יחסית קצרים של 6 חודשים כל אחד מהם, ועכשיו הייתי מעוניין להתחיל קורס ברמה של C3\4 (קורס פצצה -חיחיחי), אך, אני לא מעוניין יותר בקורסים של ברליץ ואוניברסיטה פתוחה, הם טובים ומאוד דכפיים אבל אני מעוניין להכנס סוף סוף לעניין הזה בצורה יותר רצינית, ללמוד יותר לעומק (מהקורסים קיבלתי מספיק בטחון עצמי בשיחה בשיחה, אבל אני בקושי יודע 100 קאנג'י וזה מאוד מקשה עליי, עם הידע שלי רק ב KANA לא אסתדר ביפן, ואני ממש רוצה כבר להתחיל לקרוא ביפנית, אני אדם מאוד עקשן, אני מוכן לתת את ה200 % בכדי להצליח, אני פשוט לא מוצא את המקום הנכון להתחיל בו, אז אם יש למישהו המלצות, אשמח לקבלם P: *אני כרגע נמצא בעבודה ונורא משעמם פה, לכן יצא כל-כך ארוך, מקווה שלא הדבקתי אתכם בשיעמום P: Hajime ni, hajimemashite, boku wo yoroshiku tanomimasu, kore kara naka yoku shimashou ne.
 

last day

New member
yokuso!

השתלבות נעימה, ורך אגב, הזדמנות נפלאה להכיר את הפורום זה במפגש פורום שיתקיים ביום שישי
 

spiritslayer

New member
Arigatou

תודה, אבל אני לא חושב שאבוא למפגש, אני עדיין לא מכיר אף אחד מכאן, וסתם אשתעמם לי שם לבדי, אבוא כבר למפגש הבא, כשאכיר את האנשים פה, יהיה למה לצפות P:
 

last day

New member
לא נכון

אני חולקת עלייך אם תבוא למפגש תוכל ככה להכיר את מי שעומד מאחורי הכינוי וככה להכיר יותר טוב את אנשי הפורום. מה אני לא מספיקה כדי שיהיה לך למה לצפות
?
 

GnomeBubble

New member
כנראה שלא תהיה ה"חדש" היחיד במפגש

אז אין לך מה לדאוג מזה
בדרך כלל יוצא בכל מפגש שלפחות שליש מהממשתתפים במפגש הם אנשים שלא משתתפים באופן פעיל בפורום, ולפעמים גם לא נמצאים בו בכלל.
 

spiritslayer

New member
EHEM EHEM

אם, כך אולי אבוא, צריך לבדוק את הנושא ולבדוק את הסידור בעבודה. יש לי הרגשה כזו מוזרה בנוגע לכינוי של GNOME BUBBLE, נשמע מוכר כזה, יכול להיות שפגשתי אותך באיזה פורום אחר או צ'אט IRC, למרות שאני כבר שנים לא נמצא בשום צ'אט, הכינוי היותר מקובל שלי הוא KOKKIRI. אלך לערער בנושא :)
 

GnomeBubble

New member
אולי פגשת אותו

אבל לא אותי
טוב, האמת שאולי פגשתי פעם KOKKIRI ואני לא זוכר.
 

ToHrU

New member
ברוך הבא ^_^

אני לא חושבת שאתה צריך להרגיש ככה כי במפגש הראשון אף אחד מאיתנו לא הכיר אף אחד מלבד צ'וטטות והיה ממש כיף בכל זאת :) וגם עכשיו אני מניחה שיהיו המון אנשים שאני לא אכיר, אבל זה כל הכיף - להכיר עוד אנשים שיפן ויפנית זה התחביב שלהם :)
 

0Pandemonium0

New member
ברוך הבא.../images/Emo13.gif

אתה יכול לתרגם את המשפט האחרון, כדי שאני אדע אם הבנתי?
 

spiritslayer

New member
תרגום

תרגום: Hi, for starters, nice meeting you, take care of me from now and on, and i hope we'll get along just fine. P:
 

GnomeBubble

New member
kochira mo yoroshiku ne

בקישורים של הפורום יש כמה אתרים עם טקסטים לקריאה. חלקם בקאנה, חלקם כוללים גם קאנג'י. אם אתה רוצה ללמוד את כל הקאנג'י, אין ברירה אלא להשקיע. יש כל מיני שיטות וספרים ללימוד קאנג'י, זה תחום המומחיות של furrball, שאולי עוד מעט יגיע ויתן לך כמה טיפים משלו
אני בכל אופן למדתי עם הספר של James Heisig שנקרא Remembering The Kanji. ספר טוב ללימוד מהיר ונטול כאבים ככל האפשר של הקאנג'י, אבל הוא לא מושלם לכל אחד. אם יש לך זיכרון אסוציאטיבי ואתה שונא לשנן יותר מדי זאת השיטה בשבילך, אבל אם אתה דווקא לומד טוב משינון, שינון ועוד פעם שינון, אז השיטה המסורתית עדיפה לך.
 

spiritslayer

New member
מכיר מכיר

מכיר את ספרו של JAMES HEISING, לדעתי היה לי אותו במחשב, לא יצא לי לגעת בו P:, במקרה שלי זה 50\50 , אני בסדר גם בשינון וגם בלימוד אסוציאטיבי (יותר כיף לדעתי - אבל דורש יותר זמן), החלטתי - מהיום הזה אני מתחיל ללמוד בצורה מסודרת, צריך לדאוג לטפל גם בדיקדום שלי, עקב אי שימוש בשפה זמן רב, הוא נהיה מוזר P: שוב תודה.
 

Magma99

New member
ברוך הבא ...

irasshai אין לי כ"כ זמן ללמוד למרות ההתעניינות שלי בנושא אבל תתפלא לאן אפשר להגיע שמתחילים לקרוא בלוגים ביפנים ganbatte kudasi ne
 

spiritslayer

New member
arigatou

MAGMA99 אני מת על הציטוט שלך בחתימה, הייתה סדרת האנימה האהובה עליי,, Yatto namae wo mitsuketa Johan -- ii namae datta Namae no nai Kaibutsu ענק, תודה על התגובה. Hai, arigatou, isshokenmei ni gambarimasu, mainichi benkyou suru koto ga dekinai kedo, nanika naru tte, sou desu ne:p
 

spiritslayer

New member
mata shippai shimota

souda souda, nantoka naru tte, boku saikin nanka hen, shibaraku kara nihongo no renshu shite inakatta kara ne, mou mendokusai, ii betsuni mendo dewa nai kedo, demo douyatte renshu sureba ii no ka, soretomo doko de, ma kono mama de Gnome Bubble san to hanashitara, kanarazu jozu ni naru (kano sei ga arimasu wa ne), boku no nihongo saikin okashiku natta gomennasai, anata wa boku no iiteru koto rikai dekimasu nara, daijobu, otto -- nagasugi.
 

GnomeBubble

New member
sore wa daijoubu yo

kocchi mo nihongo ga jouzu wake janai yo. nihongokaiwa no renshu wo shitai nara, kono FORUMU no ROMAJI-SURE (Romaji Thread) ha ii kedo, soreyori nihonjin to hanasu hou ga zutto ii to omou. mochiron dekiru nara no hanashi da.​
 

SashTheRed

New member
dakara skype wo tsukatte

tte itta n darou :) skype de nihonjin ga ippai kara, kitto mitsukeru zo. de sono hitobito to hanashita hou ga ii. nihongo de, mochiron :)
 

Magma99

New member
douitashimashite

MONSTER wa watashi ni totte ichiban ii anime da yo Johan wa nakanaka warui yatsu desu ne :} shikamo omoshirokute fushigi na mono da
 
למעלה