שלום רב לכולם
נתקלתי לאחרונה בכתבה הזו http://www.kikarhashabat.co.il/אזרחות-ספרדית-לפרענקים-בלבד.html
האם זה באמת נכון.? איך מתחילים את התהליכים לקבלת אזרחות ספרדית? האם צריך עו"ד בשביל זה או שזה הליך פשוט יותר? מה הם בדיוק הקריטריונים? האם זה נעשה פה בארץ, או בספרד?
סבי וסבתי מדברים לדינו, הם עלו מטורקיה, והם נראים ספרדים לכל דבר.
האם מישהו עבר את התהליך, או בעל מידע לגבי זה?
תודה מראש!
נתקלתי לאחרונה בכתבה הזו http://www.kikarhashabat.co.il/אזרחות-ספרדית-לפרענקים-בלבד.html
האם זה באמת נכון.? איך מתחילים את התהליכים לקבלת אזרחות ספרדית? האם צריך עו"ד בשביל זה או שזה הליך פשוט יותר? מה הם בדיוק הקריטריונים? האם זה נעשה פה בארץ, או בספרד?
סבי וסבתי מדברים לדינו, הם עלו מטורקיה, והם נראים ספרדים לכל דבר.
האם מישהו עבר את התהליך, או בעל מידע לגבי זה?
תודה מראש!