שלום רב, אשמח לתשובה מהירה

tovalm

New member
שלום רב, אשמח לתשובה מהירה

אתמול בערב בן זוגי לשעבר שלח לי תביעה להסדרי ראייה (שנינו רווקים, לא גרנו אף פעם יחד ואני מגדלת את בנינו בן השנתיים).
בתביעה (שקרית) שלא נתתי לו לראות את הילד אחרי שהוא! ביטל את השבת שלו איתו, פשוט הוא ביקש לראות את הילד לאחר מכן בשבת וכבר הסברתי לו שעשינו תוכניות לטיול ואם ירצה יוכל לקחת את הילד בשעות שאנו נוסעים והוא סירב ושלח את התביעה.
לי יש הוכחות להתכתבות בנייד בינינו שמוכיחות שהתביעה שיקרית ולא מנעתי ממנו לקחת את הילד, השאלה שלי היא: מופיעה בכתב תביעה שעו"ד מבקש מבית המשפט להמליץ על מינוי פקידת סעד, מה זה אומר? למה?
אשמח לתשובה מהירה, הנושא מלחיץ אותי שכן מן הסתם אני לא נוהגת להתנהל כך ביום יום. תודה.
 

lady53

New member
tovlam - תגובה

בן זוגך לשעבר חשב שהוא יגיש תביעה להסדרי ראיה אז זה ילחיץ אותך ושהוא ביקש את מינוי פקידת הסעד זה ילחיץ אותך כפליים.

אז בואי ואחדש לך - הוא למעשה עשה לך טובה גדולה ודפק את עצמו.

למה?

פקידת סעד נפגשת איתו. פקידת סעד נפגשת איתך ועם הילד. פקידת סעד תבדוק את מקום המגורים שלך (בית ותנאים לגידול ילד) ותבדוק את מקום המגורים שלו (דירה ותנאים להחזקת ילד) ולאחר מכן היא תקבע ממצאים - ותמליץ על הסדר ראיה ותגיש תסקיר לבית המשפט. בדרך כלל בית המשפט מקבל את המלצות פקידת הסעד.
למה הוא דפק את עצמו?
כי - אם את אכן לא עושה בעיות ונותנת לו את הילד לאור הסדרי ראיה שקבעתם ביניכם, ועכשיו תכנס פקידת סעד לתמונה אז כל משחק של האבא יעבור לידיעת בית המשפט ואם הוא ישחק יותר מידי עם הסדרי ראיה, דהיינו לא יבוא, יאחר וכד', אז תוכלי להגיש כנגדו - ביזיון בית משפט. דהיינו כל הפרה שלו את הסדרי הראיה שהומלצו על ידי פקידת הסעד יכול ובית המשפט יטיל עליו קנס, או יפסוק לזכותך דמי טיפול. כלומר - דמי טיפול הכוונה, אם נגיד הוא צריך לבוא ביום X ולא בא ונאלצת לצאת מהעבודה או נאלצת להביא בייביסיטר על חשבונך, הוא ישא בהוצאות.

אז את יכולה לשמוח בהליך שהוא פתח, והוא יכול ויצטער על מה שהוא עשה, כי יכול וזה יעלה לא בכיס......


אין לך מה לדאוג.

בהצלחה
 
למעלה