שלום ,קוראים לי מורי ואני מכורה

שלום ,קוראים לי מורי ואני מכורה ../images/Emo122.gif

פעם לפני שנה או קצת פחות שתנופה רק יצא לאוויר העולם, אני בעצמי ישבתי לי בקניון מלחה בירושלים וקראתי לבעז בנאי זמר מעצבן והנה היום אני מודה ומתוודה , טעות טעיתי טועים! את הדיסק של בעז קניתי כבר מזמן ואני חורשת עליו כל כך הרבה . הוא בהחלט מהדיסקים שיותר משמעותיים בחיי כרגע. וחיכיתי להופעה של הבחור ,והנה היום הייתה לי הזדמנות ,הוא בא לירושלים!! כיף גדול, אז קבעתי דייט עם חברה שלי וקדימה לרזניק. ולמרות שלא היו הרבה אנשים, ויש לציין שאני ממש אוהבת הופעות שאין בהן הרבה אנשים, יש משהו הרבה יותר אינטימי בזה. וזה נורא התאים להופעה האקוסטית . ואז בעז עלה לו לבמה ופה המקום לומר שבחיים שלי לא ידעתי שהוא כזה רזה!
,והוא היה חמוש בגיטרה,גיסטריסט ובאסיסט. השירים זרמו (היו שם את כמעט כל שירי האלבום אפילו את גם כשאת מגמגמת!! שזה ממש יפה שהוא שר שיר על הפועל ת"א בירושלים, אבל הוא היה חמוד הוא ביקש שלא יסקלו אותו מראש..+ מכוון למטרה + השיר של דצמבריסט) הקהל קצת היה יבש יש לומר אבל הם קצת הראו סימני התעוררות כשהוא שר את כהמכש. ההופעה הסתיימה ואז התחיל ההדרן - והוא כלל לגלות כמה בעז חמוד! אני יודעת שזה נשמע פקצתי אבל הוא באמת שבה את ליבי היום (הכל כי הוא שמע אותי מתלוננת על זה שכתבו את השם שלו עם ו' ושזה לא בסדר..) אז בסופו של הערב המסקנות הן כאלה : * חברה שלי הולכת מחר לקנות את הדיסק שלו כי היא יצאה מאוהבת. * אני יצאתי מאוהבת בבעז ובבאסיסט שלו
* הרזניק זה מקום הזוי . * הקהל הירושלמי חייב להתעורר!! אבל דחוף, אחר כך מתפלאים למה אין פה חיי תרבות שוקקים, התשובה היא די פשוטה, הקהל פה מעפן ! * הרגשתי שיא הגרופית כל ההופעה כי הייתי בערך היחידה שידעה את כל המילים לכל השירים והתלהבה מהעובדה שהיא מזהה את השירים. אבל בשורה התחתונה, ממש נהנתי מההופעה ובעז חייב להמשיך להופיע. והרבה אם אפשר.
 
ושכחתי לציין משהו

בתור גרופית אמיתית אפילו טרחתי והורדתי פוסטר של ההופעה
הואמונח לו מקופל בתיק ...
 

Evi Virus

New member
חחח כיף שנהנית! ../images/Emo24.gif

וואו, את זוכרת מה הוא שר של הדצמבריסטס?
 

אושRתי

New member
שמחה לשמוע שנהנת ../images/Emo140.gif

מצטערת שלא יכלתי להגיע, הייתי תקועה בפקקים בדרך חזרה לירושלים. ומה עם תמונות צילמת בסוף ?
 
../images/Emo24.gif

כיף לך! שמחה שנהנית. ובאמת שיוסיף הופעות, אוף איתו. ומצטרפת לשאלה של EVI VIRUS אם את זוכרת איזה שיר של הדצמבריסטס הוא שר.
 

GalitLondon

New member
"הרזניק זה מקום הזוי.."../images/Emo13.gif

יפה אמרת... גם אני אמרתי את זה.. הייתי שם בהופעה לפני שבוע וגם אתמול.. את ההופעה עוטפת מן עננה של מוזרות.. אבל היה כיף, אחרי היום שהיה לי אתמול זה בא לי טוב ככה לסיום.
 

shayshal

New member
אחד כמוני לא בנוי להצלחות (בעיר הקודש..)

היה מאוד מאכזב לגלות כמה מעט קהל הגיע להופעה ברזניק. 20 אנשים, לא נלהבים במיוחד, רובם נראים כאילו הגיעו להופעה במקרה. מלבדי ומלבד עוד אחת או שתיים (שכנראה כתבו מעלי) לא ראיתי מישהו שממש ציפה להופעה, הכיר את השירים וכו'. ואני בדרך כלל מחבב הופעות קטנות (זכורות לי כמה כאלו בסינדרום, עליו השלום), אבל הפעם אווירת הכמעט דכאון היתה מאכזבת. לדעתי מיעוט הקהל הוא בגלל שלא היו שלטים של ההופעה בעיר ואפילו באינטרנט לא היה קל למצוא את ההופעה הזאת. הופתעתי לגלות כמה הופעות יש שם בלי שבכלל ידעתי על קיומם. מוזר מאוד, כי אם המקום רוצה להרוויח כדאי שיפרסמו את ההופעות שלהם, וחבל, כי יש להם מקום נחמד, במה רחבה, כסאות נוחים וסה"כ מקום טוב לראות בו הופעה עם מחיר שפוי לכרטיס (מעין קונטרה לצוללת, למשל). היתה גם הופעה, עם גיטריסט ובסיסט, ללא תופים (לא הבנתי אם בגלל המקום או בגלל העדפה של בעז) מה שביחד עם מיעוט הקהל לא תרם לאנרגיות נדירות במופע (בלשון המעטה, לדעתי), אך בסך הכל היתה הופעה טובה והשילוב בין בעז לשני הנגנים טוב. ההופעה התחילה בשיר "מוכרח להסתלק" כשבעז שר "אני לומד מעוד טעות". נחמד, אופטימי. אחריו היו "למי אכפת", "נהר ירוק", "ופריז בחורף" (לא בהכרח בסדר הזה) שנשמעו קצת דלים ללא תופים, אך גם כך הביצועים היו טובים והיה נחמד לשמוע את השירים בגרסא קצת "עירומה". בעז ביצע כמעט את כל שירי האלבום (מלבד "הופך למים", ו-"אהבת איש הפח" שכנראה נשמרו להדרן שלא היה עקב קהל ישנוני..)+מכוון למטרה ושיר באנגלית. ההופעה נשמעה דומה מאוד לדיסק, לרע ולטוב, אבל לא נשפוט לפי הופעה ללא מתופף וקהל מועט. אני מניח שכשהשירים יתיישנו קצת הם יבוצעו טיפה שונה, ובסך הכל, ההופעה היתה טובה למרות הכל. קצת קשה להבין איך לא היה קהל להופעה כיוון שזכורות לי הופעות בסינדרום (השם יקום דמו) של להקות עם פחות שירים שמושמעים ברדיו ועדיין מגיעים 40-50 איש להופעה, כך שקהל יש בירושלים. כנראה שצריך לידע אותו על הופעות (לתשומת לב הנהלת הרזניק..). אני מניח שלהופעות של בעז בתל אביב מגיע קהל גדול יותר (תקנו אותי אם אני טועה). ההופעה, כדרכה של הופעה, תמיד נגמרת (אך לא עם הראש בין הידיים..). הפעם זה היה קצר- קצת פחות משעה, אך עם המתנה להופעה הבאה (שתהיה, אני מקווה) של בעז בירושלים. נקווה שבפעם הבאה הלקחים יופקו, כמו שאומרים, ובעז יהיה גם יהיה בנוי להצלחות בעיר הקודש.
 
ההופעה התחילה עם מוכרח להסתלק??

דווקא מתאים לשיר הזה להיות באמצע ההופעה כי הוא מקפיץ כזה, או לא יודעת איך להסביר את עצמי... ואני זוכרת שהייתה הופעה של בעז בסינדרום שלא היו על זה גם מודעות. באמת חבל. באופן כללי אני כותבת את זה בפעם המיליון- אבל באופן כללי חבל שאין לו הופעות כמעט. חבל בשבילו, לא רק בשבילנו.
 

shayshal

New member
כן

כן, התחילה עם מוכרח להסתלק, שהוא די מתאים כיוון שהוא מתחיל שקט יחסית. אני, דרך אגב, הימרתי בדרך שהוא יעלה עם "אני לא אוהב אף אחד" - גם התחלה שקטה וגם הצהרה מפתיעה לפתיחה. מישהו יכול לספר מה מצב הקהל בהופעות בתל-אביב?
 
ההופעות בת"א מפוצצות באנשים אם זאת השאלה.

האמת הייתי בהופעה אחת שלו בת"א לפני שיצא האלבום והיה מלא, והבנתי שכל ההופעות בת"א גם. אז מן הסתם עכשיו אחרי שיצא האלבום ק"ו. אבל לא נראה לי שיש הופעות בת"א או הופעות בכלל
 

GalitLondon

New member
דווקא יש הופעות נוספות..

ראיתי היום במקרה באתר של עכבר העיר 22.3 - בקפה ביאליק 15.4 - בזאפה. כנראה המייספיס יתעדכן בקרוב.
 

TEENAGER1

New member
נראה לי שעכבר העיר התבלבלו

בדקתי באתר של הזאפה, וב-15.4 בעז אכן מופיע שם - אבל שרעבי, לא בנאי... ולביאליק אני לא יכולה ללכת, יש לי התחייבויות קודמות. הופעה של יוני רכטר
 
למעלה