שלום צריכה עזרה ביתי בת ה7 מקבלת ריטלין la20זמן האחרון היא מניעה את הידים המון וגם משמיעה קולות בלי הפסקה ההם זה ניקרא טיקים או שזה לא שייך הייתי רוצה לדעת האם זה השפעה של הריטלין כי מעולם היא לא היתה עןשה תנועות בידים או משמיעה קולות בלי הפסקה