שלום צריכה עזרה

  • פותח הנושא bobm
  • פורסם בתאריך

bobm

New member
שלום צריכה עזרה

ביתי בת ה7 מקבלת ריטלין la20זמן האחרון היא מניעה את הידים המון וגם משמיעה קולות בלי הפסקה ההם זה ניקרא טיקים או שזה לא שייך הייתי רוצה לדעת האם זה השפעה של הריטלין כי מעולם היא לא היתה עןשה תנועות בידים או משמיעה קולות בלי הפסקה
 

דליה.ד

New member
זה בהחלט נשמע כמו

טיקים, חכי מספר ימים ואם זה ממשיך התייעצי עם הרופא כי יש ילדים שהריטלין מגביר אצלם את הטיקים.
 
למעלה