שלום, צריכה עזרה

Boxgirl

New member
שלום, צריכה עזרה

היי, קוראים לי נטע ואני חיילת בפרק משימה, דרך גרעין נח"ל. לאחרונה לקחתי על עצמי משימה והיא להיות אחראית על העיתון של העמותה. לעמותה דרכה אני עושה את הגרעין קוראים "מרכז מעשה" והיא עוסקת במתן הזדמנות שווה לכולם ללא מתן חשיבות לדת, גזע ומין אלא באופי האדם.
כרגע לעלון שירשתי מקודמיי קוראים "מעשה בעיתון" וכמו שאתם מבינים הוא לא מקורי ואף בנלי. אני אשמח אם מישו יהיה מוכן לתת לי רעיונות לשם חדש ומעניין. (בעקבות זה שזה לא עסק אלא משו התנדבותי אני מבקשת עזרה) אדגיש שזה לא למטרת עסק אלא לעיתון של התנועה שיסתובב בין החיילים שבפרקים השונים בצבא
תודה רבה מראש
 
למעלה