על אחד הקלידים אמור להיות רשום prtScrn
או print screen שריד מימי DOS העליזים לחיצה עליו ותמונה של המסך הועתקה ללוח העבודה לחיצה + החזקה של ALT = תמונה של החלון הפעיל בלבד את התמונה אתה יכול להדביק בצייר בעורך התמונות ונדמה לי שאפילו בוורד. בוורד כדאי להשתמש ב"הדבקה מיוחדת" ולבחור הדבק כתמונה (אני חושב שברירת המחדל זה מפת סיביות)