שלום צריך עזרה

  • פותח הנושא roi48
  • פורסם בתאריך

roi48

New member
שלום צריך עזרה

יש לי מחשב נייד של HP 6660DV ואני לא יודע איך לצלם את המסך את אני עושה את זה ?
 

ynot

New member
על אחד הקלידים אמור להיות רשום prtScrn

או print screen שריד מימי DOS העליזים לחיצה עליו ותמונה של המסך הועתקה ללוח העבודה לחיצה + החזקה של ALT = תמונה של החלון הפעיל בלבד את התמונה אתה יכול להדביק בצייר בעורך התמונות ונדמה לי שאפילו בוורד. בוורד כדאי להשתמש ב"הדבקה מיוחדת" ולבחור הדבק כתמונה (אני חושב שברירת המחדל זה מפת סיביות)
 
למעלה