שלום צריך עזרה קטנה בHTML

שלום צריך עזרה קטנה בHTML

שלום! אז ככה אני מנהל פורום מתנדבי מד"א ראשל"צ בפורטל 101 כחלק מניהולי עשיתי מן "טאג ליין" בפורום כמו שיש כאן בפורום למעלה עכשיו אני רוצה שזה יתחיל משמאל לימין לרוץ ולא מימין לשמאל קישור לפורום שלי ניתן למצוא בחתימה שלי... אני אכנס לפה יותר מאוחר בלילה או כבר מחר כי יש לי משמרת ניידת טיפול נמרץ עוד מעט בכל אופן תודה...
 
מעניין למה לא ענו לך...

טוב אז אני אענה... אתה כותב את המרקווי ככה:
<marquee direction="right/left">Text</marquee>​
פשוט תבחר אם אתה רוצה לפט או רייט... בהצלחה,
 
למעלה